Skip to main content

Diverse malen reset gedaan maar probleem blijft met terugkijken. Zwart beeld en melding daarna dan weer verder kijken. Na even kijken weer hetzelfde probleem. 

Hi @Wimvv! Welkom op het forum. 

Welke melding krijg je precies? En ben je op die momenten iets aan het downloaden? Tijdens het terugkijken of kijken van een opname heeft ander gebruik van internet mogelijk meer invloed op het afspelen. 

Wat is het resultaat als je een speedtest doet?


Goedemiddag Bram,

Internet snelheid is goed ik ben dan niets aan het downloaden en verder maakt niemand verder gebruik van het internet. De enen moment krijg ik een zwart beeld en blijft het ongeveer 20 seconden op zwart. Dan weer een hapering en dan weer een zwart beeld met groene letters.


Beste Bram,

Ik heb contact gehad met kpn (ik heb de extra service). Er blijken 21 meldingen te zijn op 1 dag allemaal onderbrekingen.  Monteur komt as dinsdag omdat er een fout zit in de glasvezel verbinding. 

 

Mvg. Wim 


@Wimvv 

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12?

Zit er een DVS tussen? 


Goedemiddag Joop,

Alles is geleverd door kpn 3 maanden geleden overgestapt naar kpn. Ik ben momenteel niet thuis maar zal straks kijken. In iedergeval bedraad aangesloten. 

Mvg. Wim 


3 maanden geleden.

Dan gok ik dat je Box12 en KPN tv decoder Arris 5202 hebt.

 

Haal de spanning er voor 2 minuten vanaf (de Arris 5202) en zet hem daarna weer aan en laat hem opstarten.