Skip to main content

Goedendag,

Bij het luisteren naar de radio heb ik al een tijd last dat het geluid na enige tijd begint te haperen en wordt blikkerig.

Heb zelf al veel dingen geprobeerd zoals resetten of opnieuw installeren. Ook bij het geluid in de instellingen alles geprobeerd; stereo,Dolby,auto.

De tv ontvanger is aangesloten met (inmiddels ook nieuwe) HDMI kabel.

Bij tv kijken zijn er nooit problemen.

Als de radio begint te haperen krijg ik alleen weer goed geluid als ik van zender heen en weer switch. Daarna is het geluid weer goed voor een paar uur tot maar iets van 30 minuten.

Ik denk dus dat het probleem wel ergens in de ontvanger zit.

Met vriendelijke groet,

Ria

 

Upje, TV kijken begint natuurlijk nu ook te stotteren.


Hoi @Moriaan. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw tv-ontvanger hapert. Ik lees in jouw eerste bericht dat je alle stappen op onze servicepagina al hebt doorlopen. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 


De ontvanger zit met kabel aangesloten aan de modem. Ik heb de gegevens ingevuld.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Vindt je het goed dat ik jouw ExperiaBox uitlees om te bekijken of ik iets bijzonders kan vinden?


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Vindt je het goed dat ik jouw ExperiaBox uitlees om te bekijken of ik iets bijzonders kan vinden?

Ja is goed


Ik heb zojuist jouw ExperiaBox uitgelezen. Ik zie dat jouw tv-ontvanger via een draadloze verbindingset is aangeloten op een switch die vervolgens weer aangesloten is op jouw ExperiaBox, klopt dat? Ik zou je willen vragen om de tv-ontvanger rechtstreeks aan te sluiten op jouw ExperiaBox. Ik ben benieuwd of dat het probleem verhelpt. Als dat zo is dat zit het ergens in de verbinding. Als dat het probleem niet verhelpt dan zit het probleem in de tv-ontvanger of netwerkkabel. 


Ik zou je willen vragen om de tv-ontvanger rechtstreeks aan te sluiten op jouw ExperiaBox. Ik ben benieuwd of dat het probleem verhelpt. Als dat zo is dat zit het ergens in de verbinding. Als dat het probleem niet verhelpt dan zit het probleem in de tv-ontvanger of netwerkkabel. 

@Moriaan Heb je het nog kunnen testen?


Ik zou je willen vragen om de tv-ontvanger rechtstreeks aan te sluiten op jouw ExperiaBox. Ik ben benieuwd of dat het probleem verhelpt. Als dat zo is dat zit het ergens in de verbinding. Als dat het probleem niet verhelpt dan zit het probleem in de tv-ontvanger of netwerkkabel. 

@Moriaan Heb je het nog kunnen testen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :blush: