Ik ondervind dit probleem nu ook. Dus met name bij terugkijken. Bij live kijken geen probleem. Decoder is vast bekabeld met router (glasvezel).
Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt
Ik ondervind dit probleem nu ook. Dus met name bij terugkijken. Bij live kijken geen probleem. Decoder is vast bekabeld met router (glasvezel).
Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt
Zit er nog iets tussen? DVS, switch, of zo?
Directe kabel van router naar decoder. Eerder nooit last van gehad. Kan het te maken hebben met de update van de router software die onlangs is gedownload?
Wat je als eerste kan proberen is, restart de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
Houd de kpn toets, rechtsboven op de KPN ab ingedrukt.
Wacht totdat je een popup scherm krijgt.
Kies dan voor opnieuw opstarten.
Ik heb de reset gedaan. Nu afwachten of het probleem is opgelost…..
Hi
Is het gelukt met de tip van Joop? Waarvoor dank.
Wat je als eerste kan proberen is, restart de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
Houd de kpn toets, rechtsboven op de KPN ab ingedrukt.
Wacht totdat je een popup scherm krijgt.
Kies dan voor opnieuw opstarten.
Gisteravond een paar opgeslagen programma's bekeken en het haperen is nog steeds aanwezig. Zowel beeld als geluid staan dan ca 1 a 2 seconden stil en schieten dan weer door naar normaal beeld. Dat is bijzonder vervelend kijken. Bij live kijken van een programma geen enkel probleem. Al met al is het probleem dus nog steeds aanwezig.
Dankjewel voor de terugkoppeling. Zou je de ontvanger eens helemaal willen resetten en en als je dat gedaan hebt ook de modem 2 minuten stroomloos willen maken?
Hoeveel tv ontvangers heb je?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.