Skip to main content
Beantwoord

Haperingen en stilstaand beeld met tv-kijken via iPad in de tuin

  • July 19, 2021
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Helaas steeds hapering, geluid gaat door beeld staat stil. Dit betekent dus geen tv kijken in de tuin. Wifi afstandlijkt het probleem niet. 

 

*Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @riet2018 Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren.  

Hoe duidelijker je omschrijft wat er aan de hand is, des te makkelijker wordt het voor onze community om je te helpen. Als ik je verhaal zo lees denk ik als eerste toch aan iets wifi-gerelateerds, terug te voeren op afstand. Je kunt daarvoor ons topic over wifi eens doornemen. Er staan veel handige tips in én je vindt er onze wifi manager, een handige online tool die je helpt om je verbinding te optimaliseren. Maar zelf denk je dat er iets anders aan de hand is? Wat zou er volgens jou kunnen spelen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2021

Hallo @riet2018 Welkom hier op het KPN forum! Hier kun je in gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren.  

Hoe duidelijker je omschrijft wat er aan de hand is, des te makkelijker wordt het voor onze community om je te helpen. Als ik je verhaal zo lees denk ik als eerste toch aan iets wifi-gerelateerds, terug te voeren op afstand. Je kunt daarvoor ons topic over wifi eens doornemen. Er staan veel handige tips in én je vindt er onze wifi manager, een handige online tool die je helpt om je verbinding te optimaliseren. Maar zelf denk je dat er iets anders aan de hand is? Wat zou er volgens jou kunnen spelen? 


wjb
Wijsgeer
  • July 23, 2021

@Bart_ , de link naar de vraag in het openingsbericht is niet goed.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 23, 2021

Dank @wjb! Aangepast! 


  • Auteur
  • Topper
  • July 23, 2021

Dank voor het antwoord. Vlgs topic wifi is modem te oud……. Maar niet getreurd dus nieuw gratis modem en ook maar tegen gereduceerd tarief een versterker besteld. Als dat niet de oplossing is kom ik terug. Groet!


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 26, 2021

Goed om te horen, @riet2018 Ik ben sowieso benieuwd hoe het afloopt. Laat het gerust weten!  


  • Auteur
  • Topper
  • July 27, 2021

Voorlopig zal ik niets ontvangen. Pakket is gestuurd naar ophaalpunt dat tot 23-8 gesloten is. Contact met kpn hierover heeft geleid tot nog een zending wederom naar ophaalpunt ipv mijn eigen adres zoals afgesproken…..never ending story. Helaas. 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • July 28, 2021

Dat is wel heel jammer, @riet2018 Ik wil je toch aanraden om dit met de klantenservice op te pakken. Men kan dit daar voor je herstellen!