Skip to main content

goede middag ik heb sinds een tijdje glasvezel, was is daar maar nooit aan begonnen.

voorheen had ik 2 telefoon draadjes en alles werkte.

nu stottert hapert het beeld van de tv.

we hebben een speedtest gedaan en gezien dat de snelheid niet constant is.

af en toe valt de snelheid helemaal terug.

nu heb ik al een aantal keer kpn gebeld.

ik heb al nieuwe kastjes gekregen ook een nieuwe kabel van modem naar tv kastje.

natuurlijk niet zomaar gekregen elke keer wanneer ik belde moest het hele traject doorlopen worden.

stroom eraf van de kastjes en daarna van het modem en resetten van het modem enz.

elke keer de hele riedel maar geen verbetering.

gisteravond weer gebeld met hele verhaal we zouden vandaag terug gebeld worden door de technische dienst.

dat gebeurde ook maar die wilde weer de hele riedel weer opnieuw doen omdat ik aan het werk was kon dat niet, ik had er ook niet echt zin meer in.

de juffrouw van de technische dienst  zou een sms sturen met hoe het op te lossen.

nu krijg ik een sms dat het probleem is opgelost en als dat niet zo is moet ik weer bellen.

er is niets opgelost NU WEER BELLEN ? Hoe krijg ik een monteur hier.

ik heb door KPN monteur alles aan laten sluiten en de zooi werkt niet!!!!!!!!

Hoe krijg ik  dit bij KPN duidelijk???

deter alles opzeggen of heeft iemand nog een idee?

ik hoor graag alle reacties als iemand daar de moeite voor wil nemen.

Toen u glasvezel kreeg, is toen het modem op een andere plek in uw huis komen te staan? Of staat die gewoon op dezelfde plaats als vroeger? 


goede avond 

bedankt voor je reactie.

nee plaats van het modem is hetzelfde het modem is niet vervangen.

mvg marcel


Hoi @qualityjob, mijn tip is bel het nummer uit de sms. Dan kom je direct weer in contact met de Technische Dienst. Zij kunnen dan een monteur aansturen mocht dat nodig zijn omdat het op afstand niet opgelost kan worden. 

Voor de zekerheid, glasvezelkastje is ook al stroomloos geweest voor minimaal 2 minuten?


hoi bart

ja kastje glasvezel ook al zonder stroom geweest daar vraagt het callcenter ook elke keer om om dat even te doen alles geen resultaat. die juffrouw van de technische dienst wil ook weer het hele programma doorlopen ik heb daar eigenlijk niet zoveel zin meer in als het 5 keer geen resultaat heeft gehad moet het dan nog een 6de keer?

waarom komt er geen monteur meteen de monteur van kpn heeft het ook aangesloten?

gr marcel


Ik wil je toch vragen met het nummer te bellen. De Technische Dienst kan al meer dan ik. Als er al een monteur kan komen kunnen zij die met je plannen. Maar als we die plannen zonder alles goed te doorlopen kunnen er kosten gerekend gaan worden. Daarom willen we goed alles uitsluiten.Â