Skip to main content

Hier sinds een aantal weken ook last van haperingen en stilstand van beeld en geluid. Alles inmiddels al een aantal keer gereset maar het blijft een beetje behelpen. Alles is netjes met een kabel aangesloten, geen draadloze verbindingssets.

Hoi @EdwinS1971 . Welkom op het forum.

Dat is niet okay. Ik wil je graag verder helpen. Je schrijft dat het bekabeld is aangesloten. Voor de zekerheid: Dat zijn dan netwerkkabels die rechtstreeks vanaf de experiabox naar het itv kastje lopen?

Dus zonder tussenkomst van zogenaamde draadloze verbindingssets of eigen switches? Dit moet ik even zeker weten, zodat we dat soort apparaten kunnen uitsluiten.

 


Hoi @EdwinS1971 . Welkom op het forum.

Dat is niet okay. Ik wil je graag verder helpen. Je schrijft dat het bekabeld is aangesloten. Voor de zekerheid: Dat zijn dan netwerkkabels die rechtstreeks vanaf de experiabox naar het itv kastje lopen?

Dus zonder tussenkomst van zogenaamde draadloze verbindingssets of eigen switches? Dit moet ik even zeker weten, zodat we dat soort apparaten kunnen uitsluiten.

 

Ja, dat klopt. Is door een monteur van KPN aangelegd nadat we eerst ook via dvs ook veel problemen hadden.


Welke Experiabox heeft u? 


Tijd om de lijn door te meten, @EdwinS1971 . Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Merk je ook dat er iets met het internet gebeurt als die haperingen optreden?

 


Tijd om de lijn door te meten, @EdwinS1971 . Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Merk je ook dat er iets met het internet gebeurt als die haperingen optreden?

 

Profiel aangevuld, ja ook internet hapert dan, alleen niet zo duidelijk als itv. 


Hoi Edwin. Leuk je even gesproken te hebben.

De storing is de afgelopen dagen niet meer opgetreden. Laten we het even aanzien.

We hebben in ieder geval alles even doorgesproken en alles is correct aangesloten. Mocht het weer mis gaan, laat het mij weten dan zoeken we een passende oplossing. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het nu goed is. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het nu goed is. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten!


Nou, dit weekend en gisteren heeft het beeld weer even stilgestaan. Niet zo lang, maar toch even. Dus helemaal goed durf ik het niet te noemen.

 


Jammer. Als je er werk van wilt maken, geef me een seintje! Het moet namelijk, op een enkele verstoring na, soepel draaien. En dan hebben we het over heel incidenteel. 


Beste @Erwin_  , helaas de afgelopen dagen weer enorm veel haperingen in het beeld. Gisteravond was wel het toppunt. Als het beeld stil komt te staan en kijk op het modem brandt het lampje voorop rood of blauw. Nu begint hij ook weer te haperen. Het lijkt wel of het drukker wordt in de loop van de avond, dat de capaciteit het niet meer aan kan !

 

Hoor graag van je.


Wat een narigheid. Je hebt in potentie flink wat bandbreedte tot je beschikking. Vind je het goed dat ik op afstand het modem reset?


Wat een narigheid. Je hebt in potentie flink wat bandbreedte tot je beschikking. Vind je het goed dat ik op afstand het modem reset?

@Erwin_  Sorry heb niet gezien dat je had gereageerd. Klopt het dat je het modem hebt gereset.

Laatste paar dagen gaat het wel weer een stuk beter.


Hoi @EdwinS1971 . We zijn weer wat verder. Is alles nu nog steeds stabiel?