Skip to main content

Bij mij hapert hij ook steeds.

Heb van alles geprobeerd.

Boven heb ik er ook één en die doet het prima

Heb intussen van jullie een kabel gekregen en dat werkt prima!

Dus het ligt aan de verbindingsset

Kan ik een nieuwe bestellen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

Hoi @Gesien, op deze pagina kun je nieuwe bestellen maar haperend beeld betekent zelden dat de ze defect zijn.
De oorzaak hiervan zit vaak ófwel in de manier hoe ze aangesloten zitten óf de belasting van het lichtnet.

In dit topic vind je hier een hoop uitleg en informatie over.
Op www.kpn.com/dvs kun je ook nog een stappenplan vinden hoe je problemen met jouw specifieke adapters oplost.


Bedankt Thomas

Ik heb hem nu weer gebruikt en hij doet het goed. Mocht jet luchtje weer oranje worden, kan ik de resetknop gebruiken.

Die had ik niet ontdekt. Hij zit aan de onderkant.

Groet Gesien

 


Intussen weer dat oranje lichtje met de haperingen. Gebruik maar weer de kabel, die dwars door de kamer en de hal lopen.

Wat te doen

Toch maar nieuwe bestellen?


Dat zou kunnen helpen maar is gelukkig niet de enige oplossing. Ik quote mezelf even :slight_smile:

In dit topic vind je hier een hoop uitleg en informatie over.
Op www.kpn.com/dvs kun je ook nog een stappenplan vinden hoe je problemen met jouw specifieke adapters oplost.

Het kan ook nog door de kerstverlichting komen!


Hallo,

de laatste tijd heb ik meerdere problemen, een haperend beeld en  regelmatig de foutmelding code 143. In de avonduren heb ik hier meer last van dan overdag. Hier lees ik allemaal dat de fout bij de consument ligt, maar vorige week kreeg ik van telefonische helpdesk te horen dat het probleem bij KPN zelf ligt. Het blijkt  dus bekend te zijn dat het haperende beeld in ieder geval door een laatste update komt en dat dit medio januari verholpen moet zijn. Als dit zo is, dan is het jammer dan KPN dit niet zelf vermeld. 


Je hebt gedeeltelijk gelijk. Er is inderdaad een softwareprobleem maar dat betreft meer de traagheid van het menu en het soms opnieuw opstarten van de ontvangers.  Code 143 is een keer een probleem met de verbinding. Dat hoort meer bij een kapotte kabel of bij het gebruik van draadloze verbindingsets.  Wellicht dat je dus 2 problemen hebt. Overigens heeft het eerste probleem zelfs uitgebreid de media gehaald maar dat is je misschien ontgaan in de kersttijd.