Skip to main content

Ik ervaar ook haperingen met afspelen van bepaalde series op netflix. Tot nu toe alleen kinder series. Zoals paw patrol en peppa pig. Er zit dan geen geluid bij. Gaat om de kpn diw7022. Direct met kabel op de box 12 of wifi maakt geen verschil.

Wanneer ik ze afspeel via netflix op mijn lg tv heb ik geen problemen.

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Ik ervaar ook haperingen met afspelen van bepaalde series op netflix. Tot nu toe alleen kinder series. Zoals paw patrol en peppa pig. Er zit dan geen geluid bij. Gaat om de kpn diw7022. Direct met kabel op de box 12 of wifi maakt geen verschil.

Wanneer ik ze afspeel via netflix op mijn lg tv heb ik geen problemen.

Klopt! Appje op tv is gewoon prima! Maar hoort natuurlijk niet zo te zijn..


@Chrisjuh80 Welkom op het forum. 

Het klopt dat er inderdaad nog wat moeilijkheden zijn met Netflix en TV+. De problemen zijn bekend en we werken aan een oplossing. 

Hiervoor kun je het bekende bevindingen topic van TV+ in de gaten houden. 

Tot die tijd is de work-around om de box opnieuw op te starten. Tijdelijk de app op een smart tv gebruiken werkt natuurlijk ook. 


@Chrisjuh80 Welkom op het forum. 

Het klopt dat er inderdaad nog wat moeilijkheden zijn met Netflix en TV+. De problemen zijn bekend en we werken aan een oplossing. 

Hiervoor kun je het bekende bevindingen topic van TV+ in de gaten houden. 

Tot die tijd is de work-around om de box opnieuw op te starten. Tijdelijk de app op een smart tv gebruiken werkt natuurlijk ook. 

Bedankt voor je reactie. We wachten het af.