Skip to main content

Sinds afgelopen voorjaar mijn abonnement is aangepast en ik een KPN TV+ Box heb, valt het me op dat tijdens het kijken van een opname regelmatig de opname naar voren springt. Meestal ca 1 seconde, maar onlangs ook een paar minuten. Dit gebeurt ca 8 keer per opname.

Als ik terugspoel gebeurt precies hetzelfde op hetzelfde punt. De zelfde hikken zie ook je als je een opname via de app op je telefoon via 5G bekijkt. Dus als ik na een hik op de KPN Box naar hetzelfde punt ga in de app zie ik precies dezelfde hik. Het lijkt dus niet met de TV-ontvanger of mijn lokale netwerk te maken te hebben.

Beste @Ard W, welkom! Het klopt dat je dit ervaart, helaas. We werken er hard aan om dit opgelost te krijgen! Voor meer informatie, zie: 

UPDATE 4 OKTOBER 2023TV Apps Team meldt:

Verwachting momenteel is uitrol van de fix volgende week (week 41).  Ik hoop dan dus het verlossende bericht te kunnen geven. Duurt uiteraard al veel te lang. De fix geldt meteen voor iedereen (dus niet eerst een groep klanten of een regio), maar waarschijnlijk nog wel enigszins (snel) gefaseerd in meerdere kanaalgroepen. Dus niet alle zenders tegelijk.