Skip to main content
Beantwoord

Haperingen op HD kanalen met VIP5202 na update

• December 17, 2021
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ook bij mij gehakkel en gestotter, op de radio (npo1) en ook op 0661 (npo1 HD), nog niet op 0001 (npo1)

Ik heb een fritsbox + 5202 + directe kabel, lijkt me een probleem niet in mijn huis, tenzij veroorzaakt door recente firmware  ‘verbeteringen’.

Al een paar dagen af en toe ‘hickups’ van een seconde of zo.

Echter op het moment van dit schrijven (eigenlijk typen)  is npo1 hd onbruikbaar door continu gestotter.

edit : geldt blijkbaar voor alle HD kanalen.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @gdf! Op het moment dat je dit bericht plaatste speelde er een landelijke storing waardoor je dit zou kunnen ervaren. Mocht je er op dit moment nog steeds last van hebben zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken wat we kunnen doen om de beeldkwaliteit weer helemaal in orde te krijgen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 22, 2021

Hi @gdf! Op het moment dat je dit bericht plaatste speelde er een landelijke storing waardoor je dit zou kunnen ervaren. Mocht je er op dit moment nog steeds last van hebben zou je dan je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken wat we kunnen doen om de beeldkwaliteit weer helemaal in orde te krijgen! 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Helper
  • December 22, 2021

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • December 23, 2021

@gdf fijn! Blij dat je weer goed TV kan kijken. In dat geval sluit ik het topic. :relaxed: