Skip to main content

Ik ben n nieuwe abonnee, maar sinds ik kpn heb,  heb ik nog niet een keer zonder storing kunnen kijken.

modem opnieuw opgestart, twee aansluitingen even zonder stroom gelaten en opnieuw aangesloten.

verschillende stekkers weggelaten maar wat ik ook doe de storing blijft helaas.

verder vind ik heel rot dat kontakt leggen heel moeilijk gaat, heb al bijna spijt van mijn abonnement 

Hallo @Jo jo Welkom hier op het KPN Forum. Het klinkt niet als een goede start, ben ik bang. Hoe is de situatie nu? 

Als het nog steeds speelt, kun je me dan iets meer vertellen? Gaat het alleen om tv-kijken? Is internet wel stabiel? En hoe heb je de tv aangesloten op de ontvanger, rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? 

Contact met ons krijgen zou niet zo moeilijk moeten zijn. We hebben een telefonische klantenservice, je kunt chatten via de website, we hebben kanalen op de social media én je kunt dus hier terecht. 


Nog steeds geen dag normaal kunnen kijken.

ben zover dat ik alles los wil halen en terugsturen 

krijg ik iemand aan de telefoon, krijg ik een link gestuurd die niet werkt!! Altijd handig

weer gebeld en er zou iemand kontakt opnemen binnen 3 tot 5 werkdagen

Dat smsje is van 6 augustus 🤬🤬🤬

internet werkt prima

alleen de tv varieert van stilstaand beeld tot blokjes of geen beeld

vanaf juli tot nu nog niet 1 keer normaal gekeken


Oja, de twee tv’s zijn beide aangesloten met een draadloze unit van jullie


Ai, dat is erg lang en heel zonde @Jo jo Je laatste opmerking, over die draadloze unit, triggert me wel direct. Als je nu eens een ontvanger rechtstreeks aansluit op je Experia Box, met een kabel en zonder die Draadloze Verbindingsset, zoals we ze noemen. Wat gebeurt er dan? Het is belangrijk om het probleem te lokaliseren en zo'n verbindingsset is wel eens vaker de boosdoener. 


Allereerst heb ik geen 10 meter kabel om dit uit te proberen

en verder vraag ik mij dan werkelijk af waarom ik €120 betaal voor drie van die draadloze units als ze niet goed werken🤬🤬

 


Hallo @Jo jo Wellicht kun je dan toch iets verplaatsen, zodat je dit kunt testen. Het is uiteraard belangrijk om de oorzaak van het probleem te herleiden.


Aangezien ik nu op vakantie ga laat ik t even voor nu maar als ik terug ben en t lukt nog niet zeg ik t abonnement gewoon op.

klinkt leuk wat verplaatsen maar t is n zwaar meubel wat ik niet eens opzij krijg 

misschien kan ik ergens 15/20 meter lenen om t te testen maar ik baal hier ontzettend van.

waarom kan er bij jullie geen monteur komen als de aansluiting niet goed werkt?

dat doet ziggo wel!


Hallo @Jo jo Het probleem kan óf aan de Draadloze Verbindingssets liggen (deze zul je zelf ooit hebben aangeschaft en als die die de oorzaak van het probleem zijn zul je dus ook zelf moeten vervangen), óf het probleem ligt aan ‘onze kant van de lijn'. Het is belangrijk om dit van te voren te weten. Er kan wel een monteur komen, maar ook de monteur zal deze aantal zaken willen uitsluiten. Als we dat van te voren niet doen, kunnen daar wellicht extra kosten voor in rekening worden gebracht. Dat zou ik zonde voor je vinden. Als dat niet de grootste prioriteit voor je is, kun je uiteraard ook zelf een monteur boeken


Reageer