Skip to main content
Beste, wij hebben al een aantal jaren de glasvezel aan sluiting met de Hbm 2260 katje voor de tv aansluiting. Maar zins enige weken doen twee kastjes stoer, de aansluiting met de HDMI kabel geeft storing. Heb ze al alles bij al enkele keren opnieuw opgestart, maar dat bracht geen verbetering. Ik heb nieuwe HDMI kabel gekocht met de hoop dat het probleem dan over zou zijn. Dus heb ik ze nu op de scart kabel zitten daar wordt het signaal wel op doorgegeven. Als ik in het menu van de TV kijk ziet die ook geen aansluiting van de HDMI.



Weet iemand wat er kan zijn of hoe ik dit moet oplossen
Goedeavond beste Machiel. heeft u hem wel op de juiste HDMI kanaal gezet met de sous KNOPJE links onder bij de lange afstand bediening .Daar KUNT u op het juiste HDMI kanaalzetten. zo ja. dan denk ik dat die aansluiting stuk is. u kun wachten op iemand van de webcar mede werkers. of bellen kpn 0800 0402 gratis. Heel veel succes 👍🤔
Hallo @Machiel. Als ik het goed begrijp heb je twee iTV-ontvangers, die allebei storen? En je hebt voor allebei nieuwe HDMI-kabels gekocht, wat niet hielp. Hoe heb je ze verder verbonden met de Experia Box: via een kabel of gebruik je een Draadloze Verbindingsset? Zou je de kastjes ook eens een volledige reset willen geven, waarbij je de software opnieuw inlaadt? Dit staat onder punt 2 genoemd op deze pagina.



Als dit niet helpt kijken we uiteraard verder. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart, ik zal morgen avond de volledig reset uitvoeren. Overigens bedankt voor de reactie

Reageer