Skip to main content

Goedenavond, sinds vorige week kregen we spontaan op de TV in de huiskamer regelmatig de melding dat er geen signaal zou zijn. De ‘oplossing’ was dat de decoder HBM2260 automatisch (meerdere malen achtereen) een herstart deed en dan het vervolgens weer een x-tijd deed. Sinds gisteren heeft de decorder het helemaal begeven. 

Nu hebben we (op onze slaapkamer) een 2e decorder en die in de huiskamer geinstalleerd en die werkt zonder problemen.

Hoe kunnen we de niet-werkende decorder vervangen voor een goed werkend exemplaar?

Alvast bedankt voor de reactie

 

Groet

Erik

Vervelend dat je ontvanger het heeft begeven. Gelukkig heb je er meer dan 1….

Snelst is, denk ik, even bellen. KPN is op werkdagen van 8 tot 18 uur bereikbaar en op zaterdag tot 17 uur. Op het gratis nummer 0800-0402.

Ook kan een forum moderator een omruil in gang zetten.

Daarvoor dienen je gegevens in je forumprofiel ingevuld te staan. De wachtrij voor een moderator is wel zo'n 3 dagen momenteel.

Wist je dat je ook met de KPN TV app in een smart-tv tv kunt kijken? De tv dient van Sony, Philips, TCL, Samsung of LG te zijn en niet ouder dan van 2019.

Verder is er nog de website http://tv.kpn.com (de laptop is aan te sluiten op een tv met hdmi). En de app in smartphone en tablet. Die ondersteunen chromecast.

Ook mediaspelers (streamingboxen) met Android-TV, Google-TV en Fire TV kunnen gebruikt worden.


Hallo @Erasci! Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld. En dat het via de klantenservice is gelukt een nieuwe ontvanger aan te vragen.

Mooi om te zien dat alles in orde is gemaakt voor de oplossing! 🙂 Wil je hier voor de zekerheid nog laten weten of na het omwisselen alles weer werkt? Dan kan ik met een gerust hart het topic sluiten. 


Ja geweldig. Gisteren in de stad een KPN-winkel ingelopen en keurig een nieuw exemplaar mee gekregen. Thuis de stekkers er weer in, opstarten, abt-nummer en pinkode invoeren en het werkt weer prima. Top. Helemaal goed. Dank allen.