Skip to main content

Beste KPN.

Als "trouwe” klant heb ik een cadeautje van jullie gekregen. Gratis HBO max voor 3 maanden. Leuk, maar ik kan dit op mijn Samsung Smart TV niet kijken. En om dit op een telefoonschermpje te doen, tsja, geen optie.

Hoe kan ik dit cadeautje van jullie uitpakken en bekijken op mij TV? Als dat niet mogelijk is, of ik bijv. een Chromecast moet aanschaffen wil ik dat ook graag weten.

 

Groet, Schipcas

Heb jij een TV ontvanger van KPN gekoppeld aan jouw Samsung?

Zo ja, welk type? 2260, 2952, 5202 of 8001?

Als dat een 5202 is, heb je dan de HBO Max app op de TV ontvanger ook geprobeerd?

Waar loop je tegenaan als je de HBO Max app op jouw Samsung gebruikt?


Welke Samsung tv heeft u?

Als hij te oud is en de HBO max app niet heeft of niet erop kan zetten, is ook een Chromecast of zo mogelijk.

 


Hallo beiden, 

Ik heb een ontvanger type 2260. De TV is ca. 3 jaar oud, Ik kan HBO niet openen op mijn TV. Mijns inziens zou het gewoon moeten gaan via “casten” maar niet dus.

Zowel mijn Samsung telefoon en de Samsung TV staan op hetzelfde netwerk. De TV via kabel, de telefoon via Wifi.

Het is jammer dat KPN niet een gebruiksaanwijzing heeft bijgesloten, mogelijk heb ik die niet gezien.

Nou ja, ik wacht het wel af, het is geen hoofdzaak.

grtz. Henk (Schipcas)


Ik kan HBO niet openen op mijn TV

Is de app er wel? Maar krijgt u een foutmelding ofzo?


Je kan op een Samsung uit 2019 de app uit de store downloaden. 

Casten werkt niet want een Samsung tv heeft geen ingebouwde chromecast. 

Bij een Samsung in de app store. Samsung account eventueel nog aan maken. 

 

Admin: meer informatie over HBO kun je vinden in ons topic:

 


P.S.

Ik kijk altijd alle apps via de Smart tv (LG OLED 48”)

Je hebt wel de ab van de tv dan nodig, maar 2 ab's is toch geen probleem?


Ik heb de app gedownload op mijn Samsung TV. Maar ik krijg nog steeds geen verbinding met HBO. Ik heb de moed al een beetje opgegeven. Het blijft voor mij een cadeautje waar ik niets aan heb. Jammer. Dank voor de reacties.


Ik heb de app gedownload op mijn Samsung TV. Maar ik krijg nog steeds geen verbinding met HBO. Ik heb de moed al een beetje opgegeven. Het blijft voor mij een cadeautje waar ik niets aan heb. Jammer. Dank voor de reacties.

 

Ik ga ervan uit dat je de HBO Max app op je Samsung tv kan openen.

Klik daarna op aanmelden of inloggen.

Daarna zie je een code en een link.

Open je computer of tablet of telefoon.

Type de link in de browser in.

Type daarna de code in die je op de tv ziet in.

Type daarna (hij vraagt daar ook om) je gebruikersnaam (mail adres en wachtwoord in.

Daarna moet alles werken.

 

P.S.

Je hebt wel de ab van de tv nodig.

Maar dat mag geen probleem zijn, toch.