Beantwoord
HD geluid via USB afspelen
Is het mogelijk om via de USB Uitgang geluid af te spelen via mjin stereo installatie met 2tulp stekkers?
Beste antwoord door PeterG
KPN heeft een zo'n omvormer helemaal niet.
Ik denk dat hier dus weer sprake was van interpretatieverwarring.
Voor analoge audio stuurt kpn inderdaad het afgebeelde kabeltje.
Die is voor de HD decoders Arris vip2952 en Arcadyan hmb2260.
Een DAC voor optisch naar analoog zul je zelf moeten aanschaffen. Of direct een moderne versterker natuurlijk. Heb je gelijk 5.1 surround geluid...
Deze omvormer kost maar € 19,95 bij Bol.com. Hij werkt van digitaal (optisch en coax-tulp) naar analoog audio (rood en wit tulp). Wacht niet te lang met bestellen; op=op. Deze apparaatjes zijn volgens mij niet meer in productie. Om 'm te gebruiken ook een optische audiokabel aanschaffen! En in je voorraadla ligt vast nog wel een tulp-tulp audiokabeltje 😉
(die lui aan de telefoon hebben soms het technisch vernuft van een graspolletje 😦)
Bekijk origineelAlex_P schreef:
Van Optisch naar analoog/tulp kan wel, maar die leveren wij niet.
Ik denk dat hier dus weer sprake was van interpretatieverwarring.
Voor analoge audio stuurt kpn inderdaad het afgebeelde kabeltje.
Die is voor de HD decoders Arris vip2952 en Arcadyan hmb2260.
Een DAC voor optisch naar analoog zul je zelf moeten aanschaffen. Of direct een moderne versterker natuurlijk. Heb je gelijk 5.1 surround geluid...
Deze omvormer kost maar € 19,95 bij Bol.com. Hij werkt van digitaal (optisch en coax-tulp) naar analoog audio (rood en wit tulp). Wacht niet te lang met bestellen; op=op. Deze apparaatjes zijn volgens mij niet meer in productie. Om 'm te gebruiken ook een optische audiokabel aanschaffen! En in je voorraadla ligt vast nog wel een tulp-tulp audiokabeltje 😉
(die lui aan de telefoon hebben soms het technisch vernuft van een graspolletje 😦)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.