Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb al een tijdlang geen HD glas kanalen beschikbaar.

Ik heb dit al een hele tijd geleden aangegeven via de klantenservice en via dit forum.

Dit probleem ging gepaard met het feit dat ik overgegaan ben naar hussel en de 2-tal 4k ontvangers heb gekregen…. en het een tijd duurde dat ik het nieuwe menu kreeg waar je het HDR signaal uit kon zetten. VIP5202

(niet om aan te zien op philips ‘the one’ 4k tv)

Jullie zeiden dat t daar wel aan zou liggen en ik ze na update weer ze zien krijg.

Inmiddels heb ik het menu op alle 2 de decoders staan en heb ik de tv omgeruild voor een LG OLED 4K.

 

Maar helaas kan ik nog steeds niet over de HD glas kanalen beschikken(661-669)

Ook wil ik straks het EK in 4k bekijken maar ben bang dat ik dat kanaal ook niet ga vinden?! (HDR kanaal kan ik al zien 109)

Ik heb een 500 Mb/ps aansluiting wat ik ook gewoon haal (zeker bedraad) ondanks 2 experia wifi punten

 

heb nog een V9 en daarachter een netgear switch.

Dit is een GS105Ev2 dus met IGMP snooping

 

Graag hoor ik wat het probleem is en dat ik ze weer snel beschikbaar heb.

 

Groetjes 

Rob

 

 

Hoi @Clark kent 
Staan ze niet bij de verborgen zenders?
Instellingen - Zenders verbergen en haal het kruisje weg voor de zenders die verborgen staan.
Vergeet daar niet niet om op Bewaar en sluit te drukken.


Hoi @Clark kent 
Staan ze niet bij de verborgen zenders?
Instellingen - Zenders verbergen en haal het kruisje weg voor de zenders die verborgen staan.
Vergeet daar niet niet om op Bewaar en sluit te drukken.

Goedemorgen @huistijger 

 

als het zo makkelijk zou zijn had ik de vraag hier niet gesteld hoor… 

Ben écht niet geheel onbekend met de systemen en apparatuur, dus vraag me af of er niks verkeerd staat in me profiel ofzo… 

 

gr.

 


Hoi @Clark kent, dit klinkt inderdaad als een foutje in je profiel. En omdat je het forumprofiel al ingevuld hebt (dank!) heb ik dat ook gelijk kunnen controleren. En inderdaad het glasvezeldeel ontbrak. Dat heb ik nu aangepast. Je zou dan ook gelijk de zenders moeten kunnen zien. Als dat niet het geval is, herstart je ontvanger(s) even.


Hoi @Clark kent, dit klinkt inderdaad als een foutje in je profiel. En omdat je het forumprofiel al ingevuld hebt (dank!) heb ik dat ook gelijk kunnen controleren. En inderdaad het glasvezeldeel ontbrak. Dat heb ik nu aangepast. Je zou dan ook gelijk de zenders moeten kunnen zien. Als dat niet het geval is, herstart je ontvanger(s) even.

Hartelijk dank voor de snelle reactie. 
Na de herstart stonden ze er weer bij, dus dat was t  probleem.  Bedankt 

 

groetjes 


Hallo , via dit draadje wil ik ook even doorgeven ,dat ik geen HD glas (661+) meer heb.

Gezien ik deze wel heb gehad zou het fijn zijn wanneer dit opgelost kan worden.

Bijkomend feit is ook ,dat ik geen L1 kan ontvangen ,terwijl ik wel in Limburg woonachtig ben . Wel heb ik een andere regionale zender dus vreemd dat ik deze wel krijg maar geen L1.

Kan dit opgelost wordt .

 

Bedankt alvast voor de reactie.

Groet, Robert Wlodarczyk


Dag @rwl2004ns heb je recent wellicht een andere ontvanger gekregen? En vul ook alvast de rest van je profiel ff in.


Bedankt voor de reactie @Henk2304  ,maar daar zal het probleem niet aan liggen.

Heb nog altijd dezelfde Arris die ik voorheen ook al heb gehad ,maar zoals ik zie schijnt het een fout in een profiel te zijn en mijn hoop was ,dat iemand van KPN dit zou kunnen veranderen.

Alles staat goed ingesteld ,maar HD Glas is nergens in te stellen terwijl ik ze wel kan aanvinken ,net als L1.

 


Bel anders ff met 0800-0402; zij kunnen je profiel ook corrigeren. 


Hoi @rwl2004ns, welkom! Ik zie dat hiervoor een melding is aangemaakt voor de back office om naar te kijken. Als ik op dit moment naar je tv-profiel kijk, dan staat deze correct voor glasvezel. De HD-Glas zenders staan ook, hier, in de lijst met actieve onderdelen van je tv-account. Dus van daaruit bezien zou alles nu in orde moeten zijn. Mocht dit toch niet zo zijn, dan kun je het beste verder contact vanuit de back office afwachten. 


Hallo , ik wil iedereen bedank @Erik_  en @Henk2304  voor de genomen moeite.

Wil even vermelden dat het probleem opgelost is .

Heb het kastje een factory reset gegeven en opnieuw geconfigureerd. Nu werkt deze weer naar behoren.

 

Groet, Robert Wlodarczyk