Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem.

Alle 666 = HDglas SBS6 geeft stilstaand beeld / wel geluid en tussentijds wel weer beeld/geluid gelijk.

Ik dacht laat ik de “herhaling” van de volgende dag eens op op 6 = (normaal) SBS6 opnemen om te kijken of dat beter gaat… echter hier volledig geen beeld / geluid !

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Niet bij live kijken… (terugkijken via programma-gids nog niet probeerd) alleen opnames. en idd alleen nog bij opnames van programma's van SBS6

type arris vip 2952

experia v10

directe kabel verbonden

 

Admin: naar je eigen topic verplaatst


Pas zo'n 2 weken probleem;

Totale beschrijving:

Opnames SBS6 geeft problemen. Live kijken en kijken via terugkijken geen probleem (net getest).

Haperingen  hetzelfde programma op kpn kanaal 6 (normale) SBS6 daarna geprobeerd, om toch het gewenste resultaat te krijgen was totale mislukking; geen beeld en geen geluid.Ik lees trouwens meer berichten met soortgelijk probleem. met schokkend geluid of stilstaand beeld waar wel geluid doorloopt, dan weer stukje normaal (beeld met geluid). Maar na korte tijd weer haperingen of stilstaand beeld. Bij opnames op kpn kanaal 666 SBS hdglas.

Een herhaling van hetzelfde programma op kpn kanaal 6 (normale) SBS6 daarna geprobeerd, om toch het gewenste resultaat te krijgen was totale mislukking; opname gaf geen beeld en geen geluid.

arris vip 2952, experia v10, bekabeld.

Kan toeval zijn... nl nooit eerder problemen gehad hiermee... het is ongeveer gelijk begonnen na het bericht dat onze WIFI snelheid zou zijn verbeterd ? (optimaliseerd ?) Nog geen verbetering kunnen meten trouwens (daar komt nog ander bericht over)

Ik lees ook meer berichten met soortgelijk probleem.


Hi @JolRok! Ik help je graag dit op te lossen. Het komt dus alleen voor op SBS6? Heb je ook opnames van andere zenders geprobeerd?

Laten we bij de snelste en makkelijkste stap beginnen. Heb je al een reset van de tv-ontvanger gedaan? Zo ja, wanneer was dit voor het laatst?

Wil je ook laten weten of je alleen deze ontvanger hebt, of dat je er meerdere hebt? Zo ja, of het probleem op de andere ontvanger ook speelt?