Skip to main content
Vraag

HD Glas zenders op 1

  • September 3, 2020
  • 13 reacties
  • 364 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Staat “HD Glas zenders op 1 ” nog ergens op de backlog van 2020? Leuk en aardig dat nieuwe TV menu, maar het blijft onhandig dat de HD Glas zenders op 66X staan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Niek_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • September 7, 2020

@zeilbood Ik kan me voorstellen dat je die zenders graag gewoon vanaf kanaal 1 wil zien. Dit is een onderwerp dat met enige regelmaat voorbijkomt, maar ik kan je hier helaas geen duidelijkheid over geven. Ik weet het namelijk ook niet. Voorlopig zullen we het nog moeten doen met de huidige situatie.   


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 14, 2022

Is deze feature inmiddels al wat hoger op de backlog geplaatst?


  • December 15, 2022

Dit is al lang geleden uitgesteld en van uitstel komt... juist, afstel zo vrees ik. 


Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Het zou fijn zijn als een moderator eens toelichting zou geven waarom kpn deze lang geleden gedane belofte nog steeds niet nakomt?


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 15, 2022

Zeer goede vraag.

Om de zoveel maanden zet ik mijn topic ook weer bovenaan.

Zie ook hier.

 

Ik en velen hopen dat KPN het snel voor elkaar maakt.

Maar we wachten al meer dan 4 jaar.😣


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 15, 2022

Centraal topic👇:

 


cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 15, 2022

Goedemiddag zodra er nog steeds koper aansluitingen zijn zal dat volgens mij niet gebeuren. Glasvezel zenders op 1 helaas ikzelf wil het ook graag weet dat het 4 jaar geleden beloofd is.🤔


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 15, 2022

Goedemiddag zodra er nog steeds koper aansluitingen zijn zal dat volgens mij niet gebeuren.

Inderdaad. Dit. Vermoed ik ook. ( @cornelis48 )

Feitelijk zijn koper en glas gelijk. Ook voor koper kán het “HDglas pakket” aangezet. Heb 't hier weken gehad voordat de glasvezel werkte. Gaan ze alleen niet doen; de knooppunten van DSL storten compleet in.
Dus op deze technische manier zal er een '’blokkade'’ of '’probleem'’ zijn om HDglas ook via 1 t/m 10 te krijgen.
Op die manier gaat HDglas pas naar 1 t/m 10 als overal glasvezel is en nergens meer DSL. Of DSL tot en met 11 Mbps, want daar levert kpn sowieso geen KPN TV op.


wjb
Wijsgeer
  • December 15, 2022

Goedemiddag zodra er nog steeds koper aansluitingen zijn zal dat volgens mij niet gebeuren.

Inderdaad. Dit. Vermoed ik ook. ( @cornelis48 )

Er is (technisch gezien) geen enkele reden om daar op te wachten.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 16, 2022

Anno bijna 2023 mag het helemaal geen probleem zijn.

 

Zie ook hier voor de topic met veel info.😉


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb geen extra informatie over wanneer en of dit gaat gebeuren helaas! Natuurlijk delen we het overal als we wél meer informatie hebben.


Lymandy
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • April 3, 2023

Als ik het goed begrijp krijgt  KPN tv+ wel de glaszenders op 1.  Ik lees niet terug dat dit ook gebeurt bij de overige tv abonnementen? Je zou verwachten dat dit ook moet kunnen. 

Afwachten dan maar.


wjb
Wijsgeer
  • April 3, 2023

Als ik het goed begrijp krijgt  KPN tv+ wel de glaszenders op 1.  Ik lees niet terug dat dit ook gebeurt bij de overige tv abonnementen? Je zou verwachten dat dit ook moet kunnen. 

Afgelopen zondag is dat een uurtje actief geweest.