Skip to main content

Na de update van de iTV software zijn mijn HD glaszenders (661 en zo) in een keer weg. Kan me niet herinneren dat kpn hier iets over heeft aangekondigd. 

Gisteren had ik klem opgenomen en deze staat bij mijn opnames vermeld met ‘HD Glas’. In de gids wordt bij kanaal 1 vermeld dat het HD is, geen glas dus! 

Oh ja,ze staan niet in de verborgen zenders en de beeldscherm instelling staat op ‘HD Standaard’.

Ik heb ze inmiddels weer terug. Ik heb 3 ontvangers waarvan 2 veel worden gebruikt. Na het starten van de 3e zag ik de HD Glaszenders weer terug. Lijkt op een software synchronisatie dingetje maar wel onhandig dat je daar zelf achter moet komen.


Vervelend maar niet alleen gebruikelijk bij KPN. Het komt vaker voor dat een soft reset nodig is om intern zaken te herstellen. Het blijft techniek.


Hi @Bart Skendel, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik ben blij om te lezen dat je de zenders weer terug hebt. Als je problemen ervaart, dan kan een herstart, zoals @Jeroen Ruiter ook aangeeft, inderdaad het probleem oplossen. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je ook de tv-ontvanger resetten. We hopen uiteraard dat het niet nodig is, maar mocht je in de toekomst weer problemen ervaren, dan zou je dit als eerst kunnen doen. Als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!


Reageer