Skip to main content

Ik zag dat TV+ binnenkort ook hd glas zenders kan ontvangen.

Mijn vraag is, gaan andere Android TV's en/of Samsung Tizen TV's dit ook krijgen?

Mijn vraag is, gaan andere Android TV's en/of Samsung Tizen TV's dit ook krijgen?

Beste @IkWilHdmiCecSupport,

Nee alleen de tv ontvangers:

  • Arris VIP5202
  • Arcadyan HMB2260
  • Arris 2952
  • KPN ITV+ (DIW7022)

Nu twijfel ik wel over de Arris 2952 en de Arcadyan HMB2260 dit ondersteunen. Verder is het nog zo dat HD+ ook voor klanten komt met een koperaansluiting, mits met genoeg bandbreedte. 


Waarom zou dit niet beschikbaar kunnen worden op Smarttv's of andere Android tv boxen?

Ik moet dus extra kabels trekken om hogere kwaliteit te bekijken? 

 

Ik wacht al jaren op HD glas op 1. En we hebben het nog steeds niet..

 


De vip heeft het iig niet


Waarom zou dit niet beschikbaar kunnen worden op Smarttv's of andere Android tv boxen?

Omdat de apps "gratis" voor erbij zijn. Daar gaat KPN niet de beste kwaliteit op leveren. KPN zou wel gek zijn.

Op de dag dat da gebeurt zal er ook voor de app betaald moeten worden denk ik. En dat zie ik nog zo snel niet gebeuren. Want Apple en Google willen dan iets van 30 % hebben geloof ik... en ... ik vraag me af of KPN dat zo'n goed idee vind.


Ik wacht al jaren op HD glas op 1. En we hebben het nog steeds niet..

HD-"Glas" op 1 zal er niet meer gaan komen en ik denk dat dat nu ook weinig zin meer heeft want binnenkort wordt HD-"Glas" (12,5Mbps) vervangen door HD+ (14Mbps) en HD+ komt, naar ik begrepen heb, vanaf het begin wel op 1.

Ik verwacht niet dat HD+ beschikbaar zal komen op de smart-TV app, iTV apps en website. Ik verwacht dat die het zullen moeten blijven doen met de HD variant maar dat daar wellicht wel dolby 5.1 onder geplaatst gaat worden.


Waarom zou dit niet beschikbaar kunnen worden op Smarttv's of andere Android tv boxen?

Omdat de apps "gratis" voor erbij zijn. Daar gaat KPN niet de beste kwaliteit op leveren. KPN zou wel gek zijn.

Op de dag dat da gebeurt zal er ook voor de app betaald moeten worden denk ik. En dat zie ik nog zo snel niet gebeuren. Want Apple en Google willen dan iets van 30 % hebben geloof ik... en ... ik vraag me af of KPN dat zo'n goed idee vind.

Zolang er niks gekocht word via de app, hoeven ze niks te betalen aan Apple of Google.

T-Mobile heeft deze mogelijkheid ook. Je kan een App only abbonement krijgen. Is ook ietsje goedkoper, want geen kastje nodig.