Skip to main content

1 van mijn HD ontvangers functioneert niet meer goed .Kan KPN deze repareren? 

Goedeavond Boxteh ALS U GRATIS beld 0800 0402 kan u  de  decoder omruilen ze worden niet repareert. 👍😉


Hoi @Boxteh, welkom bij ons op het forum. Wat is er precies aan de hand met jouw ontvanger? Als het beeld bijvoorbeeld hapert hoeft dat niet aan de ontvanger zelf te liggen, dan kan het ook aan de bekabeling tussen de Experia Box en de tv-ontvanger liggen. Als de ontvanger dan wordt vervangen schiet je er niets mee op, het probleem blijft dan. Zou je kunnen vertellen wat er precies aan de hand is? Dan kunnen we vanaf daar samen kijken wat we kunnen doen :slight_smile:


Hoi @Boxteh, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als we hierin nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.


Ik heb zelf alle aanwijzingen op internet opgevolgd in een poging het apparaat te herstellen  Vervolgens een uur gebeld met kpn en toen onder begeleiding nogmaals diezelfde pogingen ondernomen  Helaas zonder succes  apparaat was gewoon kapot  Inmiddels nieuwe opgestuurd gekregen en ouder ingeleverd  Duurde even, maar prima zo  


Dat is duidelijk inderdaad, fijn dat het uiteindelijk gelukt is en het nu werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.