Skip to main content

goedemiddag, wij hebben een tv ontvanger die vanzelf aan en uitgaat. Ook gaat die vanzelf resetten als je iets aan het bekijken bent. Dat is zeer vervelend en mijn vraag is wat wij hier aan kunnen doen

goedemiddag. bij ENERGIE INSTELLINGEN KUN U DE TIJDEN INSTELLEN. als u dat gedaan hebt wel op bewaar instellingen drukke 👍


Dat weet ik maar het gebeurt bij het aanzetten dat hij na een korte tijd uitgaat en het updaten heeft volgens mij niks mee te maken 


Hoi, lastig tv kijken zo.

Al even een minuut stroomloos gehad? Evt. daarna nog software resetten indien stroomloos alleen niet heeft geholpen.

Is het nog een Motorola? Dan kun je deze omruilen.


Het is deze


Okee. Heb je de tips uit mijn eerste alinea al gedaan?


Hoi @elefante1, Welkom hier! Bijzondere case beschrijf je. Sinds wanneer gebeurd dit ongeveer?  Je zou inderdaad eens de  software kunnen resetten zoals Peter al aangeeft. 
Ik ben benieuwd of dit een oplossing biedt. Zo niet, laat het dan even weten, want dan kijk ik even met je mee. :blush:


@elefante1 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Mag ik er vanuit gaan dat alles is opgelost? Als je nog vragen hebt lezen we het graag. 


@Lisa Sorry Lisa dat ik er niet op ben terug gekomen.  Hij doet het nog steeds, heb alles wat gezegd Is, uitgeprobeerd en uit verveling sjouw ik met het andere kastje van beneden naar boven en vv. Weet anders niet wat ik moet doen


elefante1 schrijft: uit verveling sjouw ik met het andere kastje van beneden naar boven

Dan lijkt het me duidelijk, @Lisa . Die ene ontvanger is mank. Omruilen dan maar? (ps elefante, dat kan het makkelijkst als ie aangesloten is en minimaal op standby staat)


@elefante1 Bedankt voor je reactie. @PeterG Je hebt volgens mij helemaal gelijk. Omdat het kastje op dit moment is aangesloten en actief in het netwerk is, kon het systeem het probleem niet uitlezen. Ik heb een ticket ingediend over dit probleem. Dit betekent dat een achterliggende afdeling mee gaat kijken en de ontvangen waarschijnlijk gaat vervangen. Zij nemen geen contact met je op, maar informeren mij hierover. Mocht er apparatuur vervangen worden, dan ontvang je uiteraard een bevestiging via de e-mail. 
 


Dank je! Ik ben telefonisch soms niet bereikbaar maar via mail kan het altijd


Reageer