Skip to main content

De HD tv ontvanger is stuk moeten steeds de stekkers met tape vastzetten kunnen jullie een nieuwe opsturen op het adres  is in de middag niemand aanwezig daarom ander adres opgegeven van de Voorzitter Dhr. P.J. Hermans.

 

Admin: adresgegevens verplaatst naar forumprofiel

Hoi @Tuinpark Lamershof 

Openbaar forum.
Beter om u adresgegevens weg te halen
puntjes rechts drukken, en kiezen voor bewerk.
Persoonlijke gegevens beter om die in u profiel weg te zetten.

Dit is geen rechtstreekse chat met KPN, beter om te bellen.
Of te chatten op de geëigende kanalen.

Succes.

Opgelost.

 Admin adresgegevens verplaatst naar forumprofiel

 


Hoi @Tuinpark Lamershof. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de stekkers moet vast tapen om tv te kunnen kijken. Over welke stekker gaat het precies? Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als je mijn hulp nog nodig hebt dan hoor ik dat graag.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze klantenservice jou verder heeft geholpen. Als dat niet het geval is, dan weet je ons te vinden! :relaxed:


Nee de klantenservice heeft mij niet verder geholpen doen zeer moeilijk, ik heb gevraagd een nieuwe HD tv ontvanger op te sturen, dit lijkt zeer moeilijk te zijn, dus we overwegen om over te stappen naar een andere provider ,dit lijkt mij de beste oplossing!

mvg Piet Hermans Voorzitter Tuinpark Lamershofweert tel xxxxxxxx

Admin: privégegevens verwijderd uit openbare post


Hoin @Tuinpark Lamershof 
Dit is een openbaar forum, iedereen kan deze gegevens lezen en het is ook niet geoorloofd privé gegevens hier te plaatsen.
Je kunt beter even wachten op een KPN-medewerker die kan je vast wel helpen.

Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


Denk dat de contact gegevens openbaar niet zo'n probleem zijn, hij zal het wel druk hebben met ongewenste aandacht gezien  die gegevens op hun webruimte open en bloot staan.:wink:



Admin: link verwijderd i.v.m. privacy


Denk dat de contact gegevens openbaar niet zo'n probleem zijn, hij zal het wel druk hebben met ongewenste aandacht gezien  die gegevens op hun webruimte open en bloot staan.​​​​​​

 

Dat kan wel zo zijn @Doornekamp33 maar het is tegen de regels.
En wat ook tegen de regels is, is URL's plaatsen.
Dus verwijder die even.