Skip to main content

hallo,

 

Ik heb een hd tv ontvangr die ik niet meer nodig heb.

Hoe ga ik dat regelen? moet ik die terugsturen?

en ik betaal er volgens mij 4euro per maand voor, dus dat moet dan ook geregeld worden..

Hallo @Angela v.B ,

Je kunt in Mijn KPN jouw abonnement aanpassen. Je kunt het aantal ontvangers met 1 verminderen. 
 

Lukt het niet via Mijn KPN? Bel dan met  0800-0402
 

Als het goed is, krijg je vanzelf een retourdoos opgestuurd. 
 

Jr kunt de ontvanger ook in een eigen doos verpakken en dan die doos afleveren bij een Post-NL-punt.

Het adres van KPN:

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Geen postzegel nodig. 

 


Je kunt in Mijn KPN jouw abonnement aanpassen. Je kunt het aantal ontvangers met 1 verminderen.

Dit kan niet bij álle abonnementen. Heb je een Alles in één … Standaard of Premium dan zitten daar 2 ontvangers in. Dat kan niet minder.


Eens @PeterG , maar @Angela v.B geeft aan dat ze extra betaalt voor die ontvanger. Vermoedelijk wel 5 euro per maand in plaats van de door haar genoemde 4 euro.


Hoi @Angela v.B en welkom op het forum! Ik zie dat je van zowel @Noordzee als @PeterG al de juiste informatie hebt ontvangen, dus daar heb ik niks meer aan toe te voegen. Mocht het niet lukken of mocht je verder nog vragen hebben, laat het hier gerust weten! 


Hallo @Angela v.B ,

Je kunt in Mijn KPN jouw abonnement aanpassen. Je kunt het aantal ontvangers met 1 verminderen. 
 

Lukt het niet via Mijn KPN? Bel dan met  0800-0402
 

Als het goed is, krijg je vanzelf een retourdoos opgestuurd. 
 

Jr kunt de ontvanger ook in een eigen doos verpakken en dan die doos afleveren bij een Post-NL-punt.

Het adres van KPN:

 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Geen postzegel nodig. 

 

@Angela v.B 

Is het opzeggen van de overbodige ontvanger al gelukt? Heb je al een verzenddoosje gemaakt? 


We hebben geen reactie meer ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het zo gelukt is. Zo niet, laat het gerust weten!


Ik heb twee HD tv ontvangers, terwijl ik er maar een gebruik. Kan ik de overtollige terugsturen? En daardoor een minder hoge maandfactuur krijgen? Ik lees ergens dat twee het minimum aantal is.


Het het hangt van je abonnement af, @Pammy.

Heb je Alles in 1 Standaard of Premium dan zitten daar minimaal 2 ontvangers in.

Heb je al Hussel dan is opnemen gratis i.c.m. de 2de ontvanger. Zeg je die dan op dan stopt je opnemenpakket. Losse afname opnemen is 4,99. Tweede ontvanger met opnemen is 5 euro. Wat scheelt 't...