Skip to main content

Beste

Is het mogelijk om hd ontvangers tijdelijk af te melden voor een periode van 3 maanden?

Ja, dat kan. En dan gewoon terug sturen. Na 3 maanden vraag je ze weer aan, dan krijg je ze weer opgestuurd. 

Bij Hussel tenminste. Bij oudere abonnementen zitten er 1 of 2 standaard in het pakket. Die kun je niet afmelden. De extra ontvangers wel.


we hebben nu 5 ontvangers ,en willen er vanaf 1 november tot 1 februari maar 2 gebruiken,de 3 worden alleen maar gedurende 9 maanden gebruikt.

 


Hallo @a310a ,

Ja, tijdelijk afmelden is mogelijk. Je kunt dit zelf regelen via Mijn KPN. Te zijner tijd dan wel weer opnieuw aanvragen via Mijn KPN. 

Je zult de ontvangers dan wel terug moeten sturen naar KPN. Daar krijg je vanzelf een retourdoos voor. 

 

Lukt het afmelden niet via Mijn KPN?

KPN is hiervoor gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 


 

 

 

 

 


Bedankt voor de antwoorden,vreemd dat kpn de 3 ontvangers niet gewoon kan uitschakelen en na 3 maanden weer actief kan maken.Terugsturen is allemaal werk en kosten voor niets en mileu onvriendelijk.

 


Bedankt voor de antwoorden,vreemd dat kpn de 3 ontvangers niet gewoon kan uitschakelen en na 3 maanden weer actief kan maken.Terugsturen is allemaal werk en kosten voor niets en mileu onvriendelijk.

Het zijn bruikleen apparaten. Ze zijn dus niet van u. Als ze terug gestuurd worden, dan kunnen ze vervolgens weer ingezet worden bij andere klanten. Want dat doet KPN: apparatuur hergebruiken. 

Als er veel klanten apparatuur tijdelijk uit zouden schakelen en al die apparatuur blijft bij de klant staan, dan zou KPN enorm veel extra apparatuur nodig hebben. Wat ook weer slecht voor het milieu is. En die auto's van post nl rijden toch.


Bedankt voor je antwoord maar helaas zo werkt het niet bij KPN,heb in het verleden ook problemen met mijn abonement gehad,door een fout van KPN waren wij afgesloten,tot onze verbazing stuurde kpn voor het het opnieuw aansluiten weer 5 nieuwe ontvangers,deze zijn nooit terugstuurd of terug gevraagd.En opnieuw inzetten bij nieuwe klanten ???/Kortom word tijd voor een nieuwe provider


En opnieuw inzetten bij nieuwe klanten ?

Andere klanten. Nieuwe klanten krijgen bij het aangaan van het abonnement wel nieuwe apparatuur. 

Bestaande klanten die een extra ontvanger bij bestellen krijgen een exemplaar wat waarschijnlijk al eerder gebruikt is. Wat is daar mis mee? Niks toch? Volkomen logisch dat het zo werkt.


... helaas zo werkt het niet bij KPN,heb in het verleden ook problemen met mijn abonement gehad,door een fout van KPN waren wij afgesloten,tot onze verbazing stuurde kpn voor het het opnieuw aansluiten weer 5 nieuwe ontvangers,deze zijn nooit terugstuurd of terug gevraagd.

Dat is een situatie waarbij het dan niet gaat zoals het hoort, en dan gebeuren zulke dingen. Maar u heeft de apparatuur uiteraard zelf wel terug gestuurd naar KPN toch?