Skip to main content
Beantwoord

HD tv op factuur in rekening en gratis, hoe zit dit?

  • January 12, 2021
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

op mijn factuur wordt HD tv  net in rekening gebracht, terwijl onderaan de factuur staat dat dit gratis is.

H.W. Broer

 

Admin: adresgegevens verborgen en eigen topic voor je bericht aangemaakt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @5DUac8H3T, welkom op het forum!
Je eerste TV ontvanger zit gratis bij het abonnement in maar de tweede betaal je maandelijks €5 voor. Daarom zie je deze zowel gratis als betaald op je factuur staan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2021

Hoi @5DUac8H3T, welkom op het forum!
Je eerste TV ontvanger zit gratis bij het abonnement in maar de tweede betaal je maandelijks €5 voor. Daarom zie je deze zowel gratis als betaald op je factuur staan!