Skip to main content
Beantwoord

HD werkt niet

  • March 15, 2020
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Als ik de ontvanger op HD zet dan krijg ik geen beeld.

 

Mvg

Jilali Laari

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @jilalil , dan zou het kunnen dat je internetsnelheid te laag is om beeld in HD weer te geven.

Als je bekabeld een snelheidstest doet, waar kom je dan op uit:

https://www.kpn.com/speedtest

Is de tv-decoder bekabeld op het modem aangesloten of anderszins?

 

 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Antwoord
  • March 15, 2020

Hallo @jilalil , dan zou het kunnen dat je internetsnelheid te laag is om beeld in HD weer te geven.

Als je bekabeld een snelheidstest doet, waar kom je dan op uit:

https://www.kpn.com/speedtest

Is de tv-decoder bekabeld op het modem aangesloten of anderszins?

 

 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 17, 2020

Hi Jilali, welkom op het forum. 

Ik heb ook het vermoeden, net als JanD, dat dit niet kan omdat de bandbreedte te laag is. 

Ik kijk dit echter graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 22, 2020

Jilali, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.