Skip to main content

sinds gisteren geen hd zenders meer

Hoi @ricardoh71, ik raad je aan om dit topic te bekijken: reset TV Box.


Beste @ricardoh71 

Wat is de maximale snelheid die je hebt op jou adres? En hoeveel TV ontvangers heb je? Dit kun je instellen bij Instellingen:

Instellingen → beeldscherm:

En dan moet je de onderste hebben, en die kun je dan op HD zetten. (Ik heb een 4K TV ontvanger, vandaar dat je UHD ziet staan)


Dankje voor info.ik heb hem op standaard ingesteld.maar normaal gaat dan lampje hd branden op decoder.gr


@ricardoh71 

Heb je toevallig de nieuwe software op de ontvanger staan?

Als dat zo is dan kan het volgens mij kloppen dat het HD lampje niet meer gaat branden.

Je kan in de gids zien of je naar een HD zenders zit te kijken of naar SD


Dankje voor info.ik heb hem op standaard ingesteld.maar normaal gaat dan lampje hd branden op decoder.gr

@ricardoh71 als je het nu firmware (TV-menu) hebt dan heeft KPN deze uitgeschakeld. In de TV gids kun je zien of iets HD is of niet.


@ricardoh71 Ik zie dat je vraag al beantwoord is door de mede forumgebruikers. Super om te lezen, mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben dan hoor ik dit natuurlijk graag! 


Was wel even wennen, maar eigenlijk zien je ogen zelfs of het wel of geen HD is.

Ik mis het lampje niet (meer). :wink:

En inderdaad, ook in de guide (gids) kan je het zien, daar staat het wel vermeld.