Skip to main content
Beantwoord

HDMI 2 werkt niet op mijn Loewe Bild V55

• October 31, 2024
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb zojuist geprobeerd via HDMI 2 op mijn Loewe Bild V 55 beeld te krijgen, maar hij zegt steevast; geen signaal. Heb gewoon de HDMI kabel van mijn Apple TV gebruikt. Het gekke is; op HDMI 3 doet ie het wel ??  Weet iemand hoe dit kan ? En hoe krijg ik KPN TV werkzaam op de HDMI 2 poort ?

Beste antwoord door PeterG

Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer.

Dan is die poort wel wat versleten. Stekkers moeten er 'ontspannen' in kunnen zitten. En het liefst laten zitten. 

HDMI 3 is toch niet in gebruik?

Dan gebruik je toch 1 voor Apple en 3 voor KPN? Dan vermijdt je die brakke poort.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 31, 2024

En HDMI 1?

Kan natuurlijk zijn dat de poort defect is.

Gebruik wel de bij de ontvanger geleverde hdmi kabel!!! Zeker oudere hdmi kabels werken niet met de 4k verbinding. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Cweegen3010. Ik denk ook dat het zou kunnen dat de HDMI 2 poort defect is. Lukt het wel om een ander apparaat op jouw tweede HDMI poort aan te sluiten? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2024

Geen probleem : daar zat m’n Apple TV op en werkte uitstekend 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2024

Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer. Inmiddels werkt ie wel trouwens . Geen idee hoe en wat. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • November 1, 2024

Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer.

Dan is die poort wel wat versleten. Stekkers moeten er 'ontspannen' in kunnen zitten. En het liefst laten zitten. 

HDMI 3 is toch niet in gebruik?

Dan gebruik je toch 1 voor Apple en 3 voor KPN? Dan vermijdt je die brakke poort.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2024

Dat zou dan de poort van de Next moeten zijn . Want op mijn Apple TV nooit problemen gehad. Maar goed ; hij werkt nu , dus ik blijf eraf 😊