Skip to main content

Ik heb zojuist geprobeerd via HDMI 2 op mijn Loewe Bild V 55 beeld te krijgen, maar hij zegt steevast; geen signaal. Heb gewoon de HDMI kabel van mijn Apple TV gebruikt. Het gekke is; op HDMI 3 doet ie het wel ??  Weet iemand hoe dit kan ? En hoe krijg ik KPN TV werkzaam op de HDMI 2 poort ?

En HDMI 1?

Kan natuurlijk zijn dat de poort defect is.

Gebruik wel de bij de ontvanger geleverde hdmi kabel!!! Zeker oudere hdmi kabels werken niet met de 4k verbinding. 

Hoi @Cweegen3010. Ik denk ook dat het zou kunnen dat de HDMI 2 poort defect is. Lukt het wel om een ander apparaat op jouw tweede HDMI poort aan te sluiten? 

Geen probleem : daar zat m’n Apple TV op en werkte uitstekend 

Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer. Inmiddels werkt ie wel trouwens . Geen idee hoe en wat. 

Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer.

Dan is die poort wel wat versleten. Stekkers moeten er 'ontspannen' in kunnen zitten. En het liefst laten zitten. 

HDMI 3 is toch niet in gebruik?

Dan gebruik je toch 1 voor Apple en 3 voor KPN? Dan vermijdt je die brakke poort.

Dat zou dan de poort van de Next moeten zijn . Want op mijn Apple TV nooit problemen gehad. Maar goed ; hij werkt nu , dus ik blijf eraf 😊

Reageer