Ik heb zojuist geprobeerd via HDMI 2 op mijn Loewe Bild V 55 beeld te krijgen, maar hij zegt steevast; geen signaal. Heb gewoon de HDMI kabel van mijn Apple TV gebruikt. Het gekke is; op HDMI 3 doet ie het wel ?? Weet iemand hoe dit kan ? En hoe krijg ik KPN TV werkzaam op de HDMI 2 poort ?
En HDMI 1?
Kan natuurlijk zijn dat de poort defect is.
Gebruik wel de bij de ontvanger geleverde hdmi kabel!!! Zeker oudere hdmi kabels werken niet met de 4k verbinding.
Hoi
Geen probleem : daar zat m’n Apple TV op en werkte uitstekend
Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer. Inmiddels werkt ie wel trouwens . Geen idee hoe en wat.
Ik merk wel dat de HDMI kabel heel gevoelig is. Je moet m niet aanraken want dan heb je meteen geen beeld meer.
Dan is die poort wel wat versleten. Stekkers moeten er 'ontspannen' in kunnen zitten. En het liefst laten zitten.
HDMI 3 is toch niet in gebruik?
Dan gebruik je toch 1 voor Apple en 3 voor KPN? Dan vermijdt je die brakke poort.
Dat zou dan de poort van de Next moeten zijn . Want op mijn Apple TV nooit problemen gehad. Maar goed ; hij werkt nu , dus ik blijf eraf
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.