Skip to main content

Mijn arris vip2952 tv opzetbox doet het niet goed meer. Het lijkt aan de HDMI aansluiting te liggen. Ik heb er meerdere kabels ingestopt maar het probleem blijft hetzelfde. Volgens mij zijn de contacten in de box versleten want ik moet telkens wat wiebelen met de aansluiting om het goed te laten werken.

zojuist contact gehad met kpn maar de dame wist het niet echt denk ik want ze vertelde mij dat ik een nieuwe box moet kopen?

ik neem aan dat ik dit toch moet kunnen omruilen? Het ding is al meer dan 10 jaar oud en eigendom van kpn? 

Hi @StefR!

Top dat je al verschillende kabels getest hebt. Als het wiebelen bij de poort in de tv-ontvanger zelf er alleen voor zorgt dat het werkt dan trek ik ook de conclusie dat de HDMI-poort daar niet goed meer is. 

Ik heb daarom een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze wordt maandag afgeleverd bij een PostNL punt bij jou in de buurt (een boekhandel 😉) en je ontvangt nog een SMS bericht met de exacte informatie.
Hierin staat ook de informatie over het omruilen van de tv-ontvangers bij het PostNL punt, dus neem deze goed door. 

Hopelijk lukt het zo en gedraagt de nieuwe ontvanger zich netjes! Laat je weten of het gelukt is?


Da’s leuk bedankt. Alleen ben ik pas donderdag in de mogelijkheid om wat op te halen. Hopelijk is dat geen probleem. 
 

krijg ik een nieuw abonnement nummer en pincode? Want daar kreeg ik zojuist een melding van (via mail en sms)


Dat is geen probleem! De ontvanger blijft er een week liggen. 🙂 Dus je hebt de tijd om hem op te halen. 

De pincode en het abonneenummer blijven hetzelfde. Er wordt automatisch een bericht met je abonneenummer gestuurd, mocht je die vergeten zijn. Vandaar dat je daar een bericht over kreeg.


@StefR Is het gelukt om de ontvanger om te ruilen? Ik ben benieuwd hoe het nu gaat! 🤞


Dag Sanne, jazeker we hebben hem deze ochtend aangesloten en hij doet het. Bedankt voor de service.

 

Vriendelijke groet, Stef Ringoot 


Super! Graag gedaan. 😄


@Sanne_M dan heb ik toch nog een vraag… want ik heb hbo Max via hbo besteld maar dat werkt niet op deze ontvanger. Ik kan mijn computer aansluiten maar die dat liever niet. Wat moet ik doen om een ontvanger te ontvangen die wel in staat is om in te loggen op HBO Max? En belangrijker, wat kost het mij want ik moet waarschijnlijk een ander abonnement toch? 
 

Groet, Stef Ringoot 


Dan is het inderdaad nodig om een TV+ abonnement te nemen. Daarmee krijg je de nieuwste ontvanger waar je apps op kunt installeren (ook de HBO app) en daar zit ook een ingebouwde Chromecast in. Dus je kunt alles naar de ontvanger/TV streamen. 🙂

Je kunt in je MijnKPN kijken wat het verschil in je abonnement gaat zijn als je het abonnement aanpast.
Mocht je persoonlijke hulp prettiger vinden, dan kun je ook met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. Dan kan één van mijn collega's je helpen!