Skip to main content

Het gebrek aan HDMI-CEC op de KPN box is een groot gemis. Kom net over van Ziggo en daar schakelde de apparatuur vlekkeloos. Nu met de KPN box moet ik teveel handmatige handelingen verrichten om te schakelen tussen de apparatuur. Wanneer kunnen we deze functie verwachten op de box?

Hi @HeintjeM! Welkom op ons KPN Forum:blush:  Excuses voor de enorm late reactie. Het is hier momenteel enorm druk. Het is alweer enige tijd geleden dat dit gevraagd is hier. Ik zal eens navragen aan de techniek of hier inmiddels een planning voor is. Ik vermoed dat dit nog wel even op zich laat wachten, maar vragen kan geen kwaad. 
Je hoort van me zodra ik een reactie heb ontvangen.
 


Hi @HeintjeM! Ik heb een reactie ontvangen.
We gaan een functie toevoegen waarbij je als je de tv-ontvanger uit standby haalt, automatisch de televisie uit standby wordt gehaald en naar juiste input schakelt. Klanten moeten niet de indruk krijgen dat we HDMI-CEC volledig gaan ondersteunen. 

Even letterlijk geciteerd, want beknopter kon ik het niet maken. We gaan het dus (heel) beperkt ondersteunen. :smile:


Hoi Lisa, dat is goed nieuws. Wanneer kunnen we deze functie verwachten?


Bind me er niet op vast, maar we proberen deze functie in december toe te voegen. :sunglasses:


Reageer