Skip to main content

Hallo KPN,

 

Mijn TV ontvanger geeft af en toe geen beeld. De TV krijgt geen signaal meer. Wanneer ik de HDMI kabel er weer even in en uit haal dan gaat de TV weer aan. Andere kabel geprobeerd maar had zelfde resultaat.

Welkom, @Agmail, goed dat je ons gevonden hebt! Zoals je het beschrijft, is er iets mis met de HDMI verbinding. Je hebt al een andere HDMI-kabel geprobeerd, dus dat is het niet. Het zou aan de poort op jouw televisie kunnen liggen. Zou je eens een andere poort op jouw televisie willen proberen? Ik hoor graag of dit het probleem verhelpt.


Hallo Denise,

 

ik heb nu echt alles geprobeerd. Meerdere HDMI kabels en alle poorten van de TV het lijkt toch echt in het kastje te zitten. 
 

groeten,

arnoud


Jammer dat je nog steeds problemen ervaart. Heb je de tv-ontvanger al eens stroomloos gemaakt?

  • Maak de tv-ontvanger stroomloos door de stekker uit het stopcontact te halen of de stroomplug uit de tv-ontvanger te halen.

  • Wacht minimaal 30 seconden.

  • Steek de stekker er weer in en wacht tot de tv-ontvanger is opgestart.

Is het probleem hiermeeopgelost?

Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers in jouw abonnement hebt. Kan je eens kijken wat er gebeurt als je twee tv-ontvangers van plek ruilt? Blijft het probleem op dezelfde locatie spelen of verhuist het probleem mee met de tv-ontvanger?