Goedemiddag @Sicboy, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Wanneer een onderdeel kapot is, zoals nu de HDMI-ingang, moet helaas de hele tv-ontvanger vervangen worden. Een onderdeel gaan we namelijk niet repareren, of in ieder geval niet bij iemand thuis. Dus ik heb een ruiling voor je aangevraagd. Morgen (6 januari) na 14.30 kan je jouw huidige tv-ontvanger (Arris) omruilen voor een nieuwe variant. Dit kan bij T Handelshuys in Uden.Â
Graag de ontvanger + stroomadapter die je retour stuurt in een doos stoppen, en op die doos het ordernummer (3813325) en retouradres schrijven: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee nemen!
Ik hoor graag wanneer je hem hebt opgehaald en of hiermee jouw probleem is opgelostÂ
@Susan_Â bedankt voor je reactie en het regelen van een nieuwe ontvanger.
Echter in T Handelshuys zitten meerdere bedrijven met allen het zelfde adres. Er zit wel een PostNL service punt. Bedoel je dat als service punt?
@Sicboy, sorry voor de verwarring. Het gaat om huisnummer 2, en het is altijd een PostNL locatie!
Ok, bedankt voor de snelle reactie. In dit geval hebben alle bedrijven daar huisnummer 2, vandaar de verwarring.
@Susan_Â Ik heb gisterenavond de ontvanger opgehaald en aangesloten. Alles werkt nu zoals het hoort. Bedankt voor de snelle service!
@Sicboy, heel fijn om te lezen! Vanuit mijn kant graag gedaan Â
Mocht je, in de toekomst of nu, nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!