Skip to main content

Sinds maandag zit ik bij KPN. De eerste dagen zijn erg goed gegaan, eigenlijk geen klachten en dik tevreden met het beeld!

Helaas gisteren een hardnekkig probleem (en natuurlijk net op het moment dat ik niet thuis ben…. 😜). TV+ ging wel aan, wel geluid, maar geen beeld. Voor de compleetheid, mijn TV+ is HDMI aangesloten op mijn Denon versterker, die zijn signaal ook via HDMI naar mijn LG TV doorgeeft.

Het was een heel gepruts! Stroom eraf, HDMI eruit en er weer in, kreeg het niet voor elkaar! Het leek er ook op dat de TV+ soms spontaan een herstart deed? Uiteindelijk de HDMI rechtstreeks in de TV en toen had ik weer beeld.

Ik heb het nu wel weer voor elkaar. Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar ik heb even de stekker uit de Denon getrokken. Is dit een mogelijke ‘handshake’ probleem? Is dit te voorkomen?

Beste is:

DIW7022 HDMI naar de tv op HDMI ingang 1. (met 4K HDMI kabel).

Van tv HDMI 2 naar de Demon.


Beste is:

DIW7022 HDMI naar de tv op HDMI ingang 1. (met 4K HDMI kabel).

Van tv HDMI 2 naar de Demon.

Zat ik ook al te overwegen; en dan het geluid via ARC naar de Denon. Ik krijg dan wel weer een kabelbende achter mijn TV omdat er meerdere apparatuur is aangesloten op de Denon en die dus ook via de TV moeten….