Skip to main content

Beste. 

Ik lees heel vaak via internet over de hdr ontvanger en ook de bijbehorende update. Zelf heb ik nog steeds de oude ontvangers in huis. Moet ik deze inruilen of iets dergelijks? Heb hier ook geen bericht over gehad! Btw. Ik heb een full hd TV dus geen hdr. Hoor graag iets meer hier over. Bvd

 

Alleen de Motorola tv ontvangers moeten worden omgeruild omdat ze verouderd zijn, de andere voldoen nog prima.


Alleen als jij nog een TV ontvanger van Motorola hebt kan je die omruilen.

TV onvangers van Arcadyan, Arris en ZTE zijn nog courante TV ontvangers en komen niet in aanmerking voor omruil.


Welke ontvangers heb je nu? Als ze te oud zijn kunnen ze vervangen worden. Er bestaan geen hdr tv’s. hdr is een beeldverbeteraar op HD en 4k tv’s. De decoders zijn HD-decoders, waarbij de laatste 2 versies ook geschikt zijn voor HD.


Ja ik heb een arris en zag wel dat ik de beeldinstellingen kan veranderen naar 1080p. Ik heb ful HD TV dus zal even moeten uitvogelen of het überhaupt 1080p aankan. Anders is het wel best zo 😁


De Arris is een prima decoder. Heeft hier altijd probleemloos gewerkt. Het is dat ik nu 4k heb, anders hadden ze van mij niet weg gehoeven.


Ik heb ook nog een Arris bevalt inderdaad nog prima @jlthkoch 


Ja prima box heb net de instellingen op 1080p 50hz gezet gaat een wereld voor me open 🤣


Ja ik heb een arris en zag wel dat ik de beeldinstellingen kan veranderen naar 1080p. Ik heb ful HD TV dus zal even moeten uitvogelen of het überhaupt 1080p aankan. Anders is het wel best zo 😁

Als jij een full-HD televisie hebt dan kan deze 1080p aan, dat is immers full-HD. Zet je TV ontvanger overigens op 1080i voor het beste resultaat.


Nou nee als ik het op 1080i zet heb ik geen vloeiende bewegingen.. Beetje trillerig. Dus heb hem op 1080p staan en werkt heel mooi 👍


Hi @Roberto1970, ik zie dat je inmiddels al een antwoord hebt op jouw vraag en dat je de instellingen voor de mooiste beeldkwaliteit hebt gevonden :relaxed:. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel!


Reageer