Skip to main content

Heb code 801 op tv ontvanger staan. Krijg alleen geen video signaal. Wat moet ik doen. Heb al aangegeven zou mail of telefonisch op de hoogte gebracht worden nog steeds niets gehoord. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Graag zou ik even gebeld willen worden. 
mijn tel nrs zijn bij u bekend. 


Correctie 25 jan. 2021 om 12:55:

Je hebt 'm dan op radiozender NPO Radio 1 staan. Een TV zender kiezen (v.a. 1).

TV zenders v.a. 1
Radio zenders v.a. 801

Onderstaande antwoord van mezelf (18 jan.) moet ik in vlaag van verstandsverblinding hebben geschreven…..

Heb je misschien een verbindingsset er tussen zitten?

KPN kun je bellen op 0800-0402 (€ 0 )

Graag zou ik even gebeld willen worden. 

Er is geen (terug)belservice.

mijn tel nrs zijn bij u bekend. 

Als je profiel hier niet is ingevuld zal er voor een medewerker onder "Witte1” niet veel te vinden zijn…. Maar die van het forum werken via het forum, niet telefonisch.


Hi @Witte1, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Code 801 klinkt voor mij niet als een foutcode, maar eerder als een radio kanaal. Radio 1 is namelijk te luisteren op kanaal 801. Als de tv aangeeft dat er geen videosignaal is, dan lijkt het er op dat de tv op een verkeerd invoerkanaal staat ingesteld. Als dit het geval is, dan is dit op te lossen door op de witte afstandsbediening te drukken op de knop onder de 7 (vierkantje met een pijltje er in). Hiermee kun je van invoerkanaal wisselen. Het is hierbij wel van belang dat de afstandsbediening is ingesteld op de tv.