Skip to main content

Ik ben heel tevreden met de kpn+, maar ik zie toch steeds jullie reclame (met de kat) over kpn op glasvezel. Gebruiken wij met kpn+ nu ook glasvezel of niet? 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik ben heel tevreden met de kpn+, maar ik zie toch steeds jullie reclame (met de kat) over kpn op glasvezel. Gebruiken wij met kpn+ nu ook glasvezel of niet? 

 

“jullie”

@Klaverblad8 op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉😊

O.a. ik ben net zoals jij klant bij KPN. 

 

Glasvezel, komt er glasvezel bij jouw binnen en zo ja zit daar een glasvezelmodem op?

Vanaf de glasvezelmodem ga je naar de Experiabox of Box12.

En upload en download is hetzelfde bij glasvezel. 


Nee. @Klaverblad8 . Je gebruikt dezelfde verbinding als voorheen. Je weet toch wel of er glasvezel is aangelegd?

Voordeel van TV+ is wel dat je vanaf 45 Mbps de hoge kwaliteit hebt die op het andere platform alleen via glasvezel beschikbaar is. 

Kijk even bij je modem. Zit er een grijs kabeltje in de dsl aansluiting dan heb je nog koper. 

Zit er een (rode) kabel in de WAN aansluiting dan heb je al glasvezel. 


Dan heb ik idd glasvezel, ik raak alleen in de war met het verlies van zenders 661 t/m 669…

ik dacht ergens gelezen te hebben, dat dit systeem niet werkt met glasvezel maar mogelijk in de toekomst wel…

 


Dan heb ik idd glasvezel, ik raak alleen in de war met het verlies van zenders 661 t/m 669…

ik dacht ergens gelezen te hebben, dat dit systeem niet werkt met glasvezel maar mogelijk in de toekomst wel…

 

Hallo @Klaverblad8 bij TV+ zijn dat de zenders 1 tem 10 geworden.


Dan heb ik idd glasvezel, ik raak alleen in de war met het verlies van zenders 661 t/m 669…

ik dacht ergens gelezen te hebben, dat dit systeem niet werkt met glasvezel maar mogelijk in de toekomst wel…

Nu al geschikt voor glasvezel hoor. Via TV+ heb je die kwaliteit van 1 tot en met 10! 😃


Ik heb glasvezel en werkt gewoon perfect.

En de eerste 10 kanalen zijn in de originele stream en heel mooi beeld.😉

 

Alleen opnames gemaakt op de “oude decoder” op de kanalen 661 - 670 ben je kwijt.