Skip to main content

Onlangs was ik genoodzaakt door een storing (beschadigde kabel op een onbekende plek buitenshuis) mijn vaste telefoonlijn om te zetten naar een vaste lijn via mijn internetabonnement. Een en ander betekende dat ik ook mijn internetabonnement moest aanpassen.

Vervolgens kwam ik in aanmerking voor de actie van gratis TV voor 6 maanden.

Inmiddels heb ik op mijn modem (Experia Box v8) het tv-signaal.

Kan ik dat signaal alleen gebruiken met een smart tv of is een afzonderlijke tv-ontvanger nodig? Ik heb namelijk geen smart tv en een tv-ontvanger is niet toegestuurd voor gebruik tijdens de actieperiode.

Die tv ontvanger zou wel opgestuurd moeten worden lijkt me.

Maar u kunt via de app op een Android of Appel toestel kijken? Lukt dat?


@Ruruorg 

Heb je een abonnement op KPN tv?

Anders kan je geen tv kijken van KPN.

Je krijgt altijd minimaal 1 KPN tv ontvanger, als je een tv abonnement van KPN hebt.

Het beeld op de KPN tv ontvanger is beter dan via de ITV app van KPN.😉

 

De Experiabox V8 is alweer een oudje.


Volgens het overzicht in Mijn KPN heb ik een actieabonnement voor tv van 6 maanden. Prijs per maand € 0.

Ik heb ook geprobeerd via MijnKpn een ontvanger te bestellen, maar dat kan alleen als mijn veranderd internetabonnement wordt uitgebreid met tv ontvangen voor € 10,00 per maand. Daarnaast komen nog kosten voor een 4k ontvanger van  € 2,50 per maand.

Momenteel kijk ik tv via digitenne, maar dat heeft een veel minder uitgebreid aanbod.


@Ruruorg 

Bel gratis (vanaf maandag 8 uur) 0800-0402

Of wacht op een moderater (KPN medewerker), i.v.m. drukte kan dit enkele dagen duren.

Vul wel je gegevens van je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in. 


Hi @Ruruorg! Ik zie in de wijzigingen geen interactief TV abonnement. Wel zie ik de aangegeven Digitenne. 

Je geeft aan dat je in je MijnKPN tv ziet staan. Zou je daar een screenshot van willen maken? Plaats die hier. Scherm wel alle persoonlijke gegevens af. 

Volgens mijn systemen heb je wel een actiekorting van 6 maanden op je internet abonnement. Maar helemaal geen interactieve TV. 


Hierbij de gevraagde printscreen

Ik bedoel de  afbeeldingen bij abonnementsgegevens.

Op mijn experiabox brand naast het lampje Voice ook het lampje TV sinds de omzetting van het abonnement.


@Ruruorg 

Ik zie dat je alleen een Digitenne abonnement hebt voor televisie.

Deze kan je beter omzetten naar een IPTV abonnement.

Dan krijg je 1 KPN tv decoder toegezonden.

Als je voor 2 kiest, dan heb je ook het opname pakket gratis.


@Ruruorg wat @joop2011 zegt klopt. Als je iTV erbij hebt zie je dat op de volgende manier: 

 

Ik kan achteraf geen beloftes doen over kortingen. Wel heb ik uitleg van het verhaal in de notities in onze systemen gezet. Als je 0800-0402 belt kan een collega met je meekijken. 

Als je verdere vragen hebt over de technische kant van het verhaal, vraag die dan hier. 🙂