Skip to main content

Ik heb de 8001.

Is dit de laatste nieuwe box?

De laatste nieuwe zal het niet zijn. Zijn er problemen mee? Alleen in geval van een defect zal omruilen mogelijk zijn.


Ik heb de 8001.

Is dit de laatste nieuwe box?

Nee, dit is zelfs een model dat als eerste het veld zal ruimen en waar apps als YouTube en Videoland ook niet (meer) op zullen werken.

De opvolger van de 8001 is de 5202.


Ok dan ga ik morgen contact zoeken met kpn om de nieuwste te krijgen.

 

Gerard


Heel veel succes.


Ok dan ga ik morgen contact zoeken met kpn om de nieuwste te krijgen.

Heb jij een 4K abonnement?

Wat is het probleem met de 8001?

De 8001 wordt alleen omgeruild bij een defect of de afname van het Videland abonnement.


Amazon Prime werkt er bij mijn weten ook niet op.


Ik wil het 4k abonnement maar lukt me niet online. Moet ik ook over bellen.

Dus als ik per maand extra betaal voor videoland dan krijg ik hem wel?

Wat kost dat dan? Beetje raar.

 

Gerard


Dus als ik per maand extra betaal voor videoland dan krijg ik hem wel?

Dat heb ik niet gezegd.

Als je geen 4K abonnement hebt dan zal de 8001 vervangen worden door een 2260 of 2952 en als je wel een 4K abonnement hebt door een 5202.


Amazon Prime werkt er bij mijn weten ook niet op.

Klopt, de 8001 is EoL. Er wordt niet meer geïnvesteerd in de 8001.

De 8001 loopt alleen nog mee in updates voor kpn TV.


De ZXV8001 kan wel omgeruild worden voor de 5202 via 0800-0402 zelfs als hij nog werkt,Maar dat lijkt niet zo nodig.De ZXV8001 is wel een mooie en snelle ontvanger.Als ik eerlijk mag zijn vind ik hem zelfs mooier dan de VIP5202.


De ZXV8001 is wel een mooie en snelle ontvanger.Als ik eerlijk mag zijn vind ik hem zelfs mooier dan de VIP5202.

Zeer zeker, vooral als je de afstandsbediening in ogenschouw neemt, die ligt echt veel prettiger in de hand.


Het gaat mij niet om het uiterlijk maar de werking er van.

 

Gerard


Doet ie het niet meer dan? De beeldkwaliteit zal niet anders zijn.


Voor KPN TV is ie up to date. Je mist alleen wat apps als YouTube, Videoland en Amazon Prime. Maar ja, die apps heb je natuurlijk ook gewoon in die mooie aangesloten 4k smart tv. 


Als je geen 4K abonnement (€ 2,50 pm) en geen Videoland (€ 7,99 pm) dan wordt ie niet omgeruild voor een nieuwere versie helaas! Dat heeft @wjb jou ook al medegedeeld. 😉


Dat heb ik niet gezegd.

Als je geen 4K abonnement hebt dan zal de 8001 vervangen worden door een 2260 of 2952 en als je wel een 4K abonnement hebt door een 5202.

Ik zou bijna denken dat ie wel een 4K abonnement heeft, hoe komt ie anders aan die 8001 bedenk ik me nou! 😂 Want dat was toen dat 4K bij KPN werd gelanceerd. 😉


Dat heb ik niet gezegd.

Als je geen 4K abonnement hebt dan zal de 8001 vervangen worden door een 2260 of 2952 en als je wel een 4K abonnement hebt door een 5202.

Ik zou bijna denken dat ie wel een 4K abonnement heeft, hoe komt ie anders aan die 8001 bedenk ik me nou! 😂 Want dat was toen dat 4K bij KPN werd gelanceerd. 😉

Dat is niet zo moeilijk. Ik heb ook een 8001 uit de 4K Ultra-HD pilot van jaren terug maar ik heb nooit een 4K abonnement gehad.


Ik heb ook een 8001

Ah, @wjb . Vraagje: zit er wel de Netflix app in?


Ik heb ook een 8001

Ah, @wjb . Vraagje: zit er wel de Netflix app in?

Ja, Netflix zit er wel op en daar wordt ook veel gebruik van gemaakt.


Maar via de netflix app kan je geen dolby atmos krijgen.

Wel via internet.

Dat vindt ik ook een minpunt van de kpn box.

 

Gerard


Nog een bezwaar van dat oude model inderdaad.

Via de 5202 is er wel de mogelijkheid van Dolby Atmos geluid.