Skip to main content

Ik wil graag kpn tv + bestellen. Maar heb ik voor elke tv in huis een aparte box nodig?

Hallo @Karen2171 ,

Als je via de ontvanger wilt kijken wel. Er is ook nog een TV-app beschikbaar als je TV-abonnee bent. 

Dat scheelt je dan vijf euro per maand, maar de beeldkwaliteit is wel iets minder goed.

 


Elke televisie moet zijn eigen TV ontvanger hebben of je moet de smart-TV app op die televisie kunnen draaien.


En bedenk ook dat het opnemenpakket gratis is als je twee of meer TV+ Boxen gebruikt. (Ofwel: de tweede Box gratis is als je toch al het opnemenpakket wilt.)


Bedankt voor de snelle reacties. Iets mindere beeldkwaliteit voor een tv op de slaapkamers is niet zo’n probleem. Je zou dus eventueel 1 ontvanger kunnen hebben, en dan op de rest met een app kunnen kijken. En dan heb je hetzelfde zenderpakket en streamingdienst als op de ontvanger?


En dan heb je hetzelfde zenderpakket en streamingdienst als op de ontvanger?

U heeft met een smarttv toegang tot dezelfde streamingsdiensten. Zenders zijn niet allemaal beschikbaar via de app. Ik dacht dat de BBC zenders niet beschikbaar zijn…

En let op: met 1 ontvanger heeft u geen opnemen. Met 2 ontvangers is dat gratis. 


Ik wil graag kpn tv + bestellen. Maar heb ik voor elke tv in huis een aparte box nodig?

Wellicht verstandig om eerst te bepalen hoe vaak je tv kijkt op de slaapkamer.

als dat nou dagelijks is kan je beter voor een extra STB gaan is dat niet dagelijks kan je beter de app gebruiken.


Bedankt voor de snelle reacties. Iets mindere beeldkwaliteit voor een tv op de slaapkamers is niet zo’n probleem. Je zou dus eventueel 1 ontvanger kunnen hebben, en dan op de rest met een app kunnen kijken. En dan heb je hetzelfde zenderpakket en streamingdienst als op de ontvanger?

Welk merk is die tv op de slaapkamer, en hoe oud? 


Ik wil graag kpn tv + bestellen. Maar heb ik voor elke tv in huis een aparte box nodig?

Wellicht verstandig om eerst te bepalen hoe vaak je tv kijkt op de slaapkamer.

als dat nou dagelijks is kan je beter voor een extra STB gaan is dat niet dagelijks kan je beter de app gebruiken.

Inderdaad, had ik ook gedacht. Zo vaak kijken we daar niet, gaan dus gewoon de app gebruiken. Mocht dat kwalitatief zo beroerd zijn, kan ik altijd nog een extra box nemen


Inderdaad, had ik ook gedacht. Zo vaak kijken we daar niet, gaan dus gewoon de app gebruiken. Mocht dat kwalitatief zo beroerd zijn, kan ik altijd nog een extra box nemen

Je kunt niet op elke TV de app kijken @Karen2171 
Welke TV heb je?
Merk en type (Zoals ( @Henk2304 ook al vraagt)


Inderdaad, had ik ook gedacht. Zo vaak kijken we daar niet, gaan dus gewoon de app gebruiken. Mocht dat kwalitatief zo beroerd zijn, kan ik altijd nog een extra box nemen

Je kunt niet op elke TV de app kijken @Karen2171 
Welke TV heb je?
Merk en type (Zoals ( @Henk2304 ook al vraagt)

Sorry @Henk2304 , had je vraag niet gezien. We hebben een Samsung smart tv van een jaar oud, dus dat moet geen probleem zijn.