Skip to main content

heb in de set up box prime geinstellerd maar in de 2de boven werkt prime niet  wat moet ik doen?

hij staat als apparaat dus ingeschreven maar het werkt niet  .heb hem al gereset ...weet niet zo goed w ik meer  moet doen..

Hoi @FERDI76, een paar vragen, 

Om welke ontvanger gaat het?

Hoe is deze aangesloten?

Heb je een fabrieksreset uitgevoerd zoals onderstaande? Let op, hierdoor moet je alles weer opnieuw aanmelden

Menu - Instellingen - druk 2x gele knop op afstandsbediening - Frisse Start kiezen 

 

Heb je de ontvanger ook aangemeld waardoor je een code hebt gekregen en staat het ook bij geregistreerde apparaten? Primevideo

 

 


@FERDI76 Ik heb ook Prime, en op 2 Boxen. Ik begrijp uit je verhaal dat het op 1e wel werkt maar op de 2e niet.

Wat je ook kunt proberen, via website van Amazon Prime de niet werkende box bij apparaten verwijderen. Daarna weer die box opnieuw aanmelden en middels de verkregen code het apparaat opnieuw aan de lijst toevoegen.

Uiteraard kun je daarna,  als dit niet werkt, alsnog een totale fabrieks reset doen. 


Misschien is het nog een Motorola ontvanger...


Misschien is het nog een Motorola ontvanger...

Zat ik ook aan te denken. Had ook gevraagd welke ontvanger. 

@FERDI76 kan altijd een omruilverzoek doen linkje


@FERDI76 Ik heb ook Prime, en op 2 Boxen. Ik begrijp uit je verhaal dat het op 1e wel werkt maar op de 2e niet.

Wat je ook kunt proberen, via website van Amazon Prime de niet werkende box bij apparaten verwijderen. Daarna weer die box opnieuw aanmelden en middels de verkregen code het apparaat opnieuw aan de lijst toevoegen.

Uiteraard kun je daarna,  als dit niet werkt, alsnog een totale fabrieks reset doen. 


hai thanks voor de tips ik heb hem nu werkend !!!