Skip to main content

Hoe kan het zijn dat we steeds deze melding krijgen, soms hebben we wel gewoon beeld met kpnitv.

Heb je meer informatie?

Is dit via internet of de TV decoder?

Wat is jouw download en upload snelheid?

Welke Experia box heb je?

Hoe is alles met elkaar verbonden? 

Welke TV decoder?

Heb je koper of glasvezel?

Etc.

 


Ik vermoed dat dit de app op de tv is en er geen ontvanger gebruikt word. Zo ja: verband de tv eens met een kabel als die nu via WiFi verbonden is.


Ik denk dat we in deze tijd niet mogen klagen over hardware aansluitingen in huis. We moeten al respect hebben voor de mensen die dit nu doen. 

Dit lijkt dus om  de samsung App te gaan. 

https://smarttv.tv.kpn.com/v/daredevil/build/samsung-tizen-default/index.html?ftc=2.4.20

Dit heeft dus waarschijnlijk niet te maken met je verbinding op zich tussen jouw computer en jouw home gateway (Experiabox).

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik weet dat wjb en Peter nogal veel mee bezig zijn geweest, daarom heb ik dus maar even de link er hier maar ingekopieerd.

 


Goedemiddag @Aronnn, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Met alleen deze foutmelding kunnen we helaas niet echt oplossingen aanbieden. Kan je eens kijken of je antwoord hebt op de vragen van Joop hierboven? Op welke manier is het aangesloten en gebruik je een tv-ontvanger van KPN of iets anders? Als we daar wat meer informatie over krijgen kunnen we je waarschijnlijk een stuk beter helpen!


@Aronnn, ik heb helaas niks meer van je gehoord. Is jouw foutmelding of foutcode inmiddels opgelost en kan je eindelijk fijn televisie kijken?


Reageer