Skip to main content

Ik ben al maanden aan het opfrissen en afwachten op beter tijden maar helaas ik kan niet een b.v. een avond zonder storing (haperend en stilstaand beeld)Dan komen er allerlei adviezen(opfrissen enz.) van KPN mensen die ik al tig keren heb uitgevoerd en totaal niets doen.Op de site Alle storingen scoort de KPN hoog.Ook de up-dates hebben weinig of geen effect Ik ben wel op het eind van mijn geduld met InterActieve TV van KPN want het is echt niet te doen en dat al maanden.Ben ik nu de enige??Kan dit opgelost worden?

Beste Erwin

Even een bericht over de laatste ontwikkelingen.De monteur van de KPN is langs geweest en heeft veel metingen gedaan ook ,daar begon hij in de buitenkast.Hij heeft in huis ook de aansluitingen bekeken,Daar is niets mis mee.Wel word ik zo snel mogelijk gebeld om een afspraak te maken voor een visite van een expert op het gebied van opsporing van verstoring (elektra) heb ik begrepen) De monteur heeft mijn eigen elektrische huis installatie ,aardlek schakelaar uit en dan meten ,er is gemeten dat het probleem niet bij mij zit maar ergens in de buurt..Daar komt dus die expert voor. De monteur noemde het echt een probleem,maar er wordt aan gewerkt.   Groet Gerrit


Dank voor de update, @gerrit . Ik hoop dat het probleem nu voor eens en altijd opgelost wordt.Â