Skip to main content

Ik kom opeens erachter dat ik o.a. ook duitse zenders inmiddels terug kan kijken. Dit is mooi, maar is dat echt een blijvend iets of is dit verkeerd geconfigureerd in het systeem?

Beste @Joris62,

Welke Duitse zenders zijn het dan? Kun je dat hier eens vermelden? En ook alle programma’s in de gids?


Ik zie het bij ARD, ZDF en WDR. Maar, het zijn allen maar de actueel lopende programma's, die je vanaf het begin terug kunt kijken. Het vroegere 'Begin gemist' zeg maar. Beetje wazig dit.


Ik zie het bij ARD, ZDF en WDR. Maar, het zijn allen maar de actueel lopende programma's, die je vanaf het begin terug kunt kijken. Het vroegere 'Begin gemist' zeg maar. Beetje wazig dit.

Tot hoever kun je de programma’s terugkijken? Of kun je alleen aan het begin zetten als het programma nog bezig is? En is het programma afgelopen dan kun je deze niet meer terugkijken? Ik vraag dit allemaal omdat het me enigszins verbaasd, want Duitse zenders zou je niet terug kunnen kijken. 😁


Ik zie het bij ARD, ZDF en WDR. Maar, het zijn allen maar de actueel lopende programma's, die je vanaf het begin terug kunt kijken. Het vroegere 'Begin gemist' zeg maar. Beetje wazig dit.

Tot hoever kun je de programma’s terugkijken? Of kun je alleen aan het begin zetten als het programma nog bezig is? En is het programma afgelopen dan kun je deze niet meer terugkijken? Ik vraag dit allemaal omdat het me enigszins verbaasd, want Duitse zenders zou je niet terug kunnen kijken. 😁

 Daarom mijn vraag of dit een foutje is.


Ik heb zelf even gekeken @Joris62, je kunt alleen het begin terugkijken als het programma nog bezig is. Is het programma afgelopen dan kun je deze niet meer terugkijken. 😉


Dat zei ik toch, dat het op het oude 'Begin gemist' lijkt? Maar ook dat zou niet mogen. Vandaar, wazig dat dit opeens aanstaat.


Dat zei ik toch, dat het op het oude 'Begin gemist' lijkt? Maar ook dat zou niet mogen. Vandaar, wazig dat dit opeens aanstaat.

Dan zal daar wel nieuwe afspraak over gemaakt zijn. 😉 Anders zou ik het ook niet weten. 


Goedemorgen @Joris62, het klopt inderdaad dat je vanaf heden Begin Gemist kunt doen bij lopende programma's op de Duitse zenders. Via de SD kanalen was dit al mogelijk en dat is nu ook voor de HD kanalen rechtgetrokken. 


nu ook voor de HD kanalen rechtgetrokken. 

Ik wist dat niet @Jeroen_dB. 😂 Was me ook niet opgevallen, normaal gesproken kom ik wel achter die dingen. 😉 Maar in ieder geval mooi dat het werkt. 


Inderdaad heel mooi @Jeroen_dB . Deze functionaliteit gaan wij dus zeker vaker gebruiken. :thumbsup: