Skip to main content

Ik stel mijn vraag maar even in dit item.

Miv 25 juli 2023 ben ik ook weer aanwezig bij KPN. Ik heb wel een PDF overzicht gevonden van de TV zenders, maar ik zou willen weten welke zenders replay tv ondersteunen. Ik dacht dat dat er ooit bij stond, maar nu even niet (meer).

Mijn vraag nog meer gericht gesteld: hebben Omroep Flevoland, NH en AT5 via de box (dus niet het ‘2e scherm’) ondersteuning van replay tv?

 

Admin: afgesplitst

Je bedoelt terugkijken?

Zie ook hier

Ik denk niet voor alle programma's. 

De zender bepaalt wat wel en wat niet teruggekeken mag worden.

Maar als je 2 KPN tv decoders hebt, dan heb je het opname pakket gratis en kan je 200 uur opnemen.


Hallo @joop2011 

Ik zit nu nog bij Ziggo. Ik kijk elke avond 1x naar het regionale nieuws van die 3 zenders. Bij Ziggo doe ik dat bij Flevoland en NH via de terugkijk functie. AT5 neem ik om 18.00 uur op. Daar zit dat niet bij.

Ik weet niet meer of KPN dat terugkijken heeft bij de regionale zenders. En anders neem ik ze inderdaad gewoon op.


Hallo @joop2011 

Ik zit nu nog bij Ziggo. Ik kijk elke avond 1x naar het regionale nieuws van die 3 zenders. Bij Ziggo doe ik dat bij Flevoland en NH via de terugkijk functie. AT5 neem ik om 18.00 uur op. Daar zit dat niet bij.

Ik weet niet meer of KPN dat terugkijken heeft bij de regionale zenders. En anders neem ik ze inderdaad gewoon op.

Regionale zenders hebben tergkijkfunctie.