Ruim een jaar geleden heb ik een 4K ontvanger genomen via de KPN naar 4K te kunnen kijken waar ik spijt van heb.
Waarom heb ik spijt van dit product.
Alles op een rij van de KPN 4K ontvanger.
- Er zijn nog steeds maar drie 4K zenders te zien( al 1 jaar) ,waar ik zelden zoals naar Love Nature zonder ondertitels naar kijk .vind ik ook raar wel love Nature in HD ,maar niet 4K.
- Er is nog steeds geen YouTube hierop te krijgen.
- Nu komt Amazon Prime in jullie pakket ,maar die zal ik zeker niet krijgen op deze ontvanger,zoals ik gelezen heb op dit forum,wat ik persoonlijk een afgang vindt voor de KPN,,vooral als je nieuwe producten aanbied aan vaste trouwe klanten.
- Er zijn duitse/franse zenders die in jullie pakketten zijn,die ook in 4K te ontvangen zijn via de Sat en niet bij de KPN ,dit vindt ik ook niet goed.
- Er zijn komen steeds zenders met steeds meer reclame,wat mij steeds meer ergert.
- Nu heb ik de gedachte helemaal te stoppen met KPN .omdat het zender aanbod steeds slechter wordt in de kwaliteit,de landen(duitsland/frankrijk) om ons heen hebben juist een betere kwaliteit zenders opgebouwd, vooral in cultuur is er een beter aanbod ,die hier niet te krijgen door zijn door EU regelgeving,wat ook niet goed is in ons (onvrije) Europa wat betreft het kijken naar andere Europeesche iptv/sat pakketten.
- De klanten service is ook ver te zoeken ,is gewoon slecht ,je wordt van het kast je naar de muur gestuurd.
- Oplossing is er ook natuurlijk ,ik wacht af met wat voorstel de KPN komt met 4K ontvanger en Amazon Prime
- p.s ik weet dat amazon Prime krijgen is via de app op de 4k tv ,maar is beter alles via KPN toch!