Skip to main content
Antwoord

Heeft de KPN afstandsbediening een sleeptimer?

• May 10, 2022
  • 5 reacties
  • 2538 keer bekeken

John Reedijk
Nieuwkomer

Heb zins vandaag kpn tv maar kan op.de afstand bediening geen sleeptimer vinden

Beste antwoord door PeterG

Nee. Maar echt nodig is dat ook niet. 

Je laat '’gewoon'’ de tv uitgaan met zijn eigen sleeptimer, toch? Die stel je niet in met de kpn afst.bed. maar met die van de televisie zelf.

De tv ontvanger gaat uit na een periode geen bediening. 

Dat kun je instellen op 2, 4, 6, 8, 12 en 24 uur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 10, 2022

Nee. Maar echt nodig is dat ook niet. 

Je laat '’gewoon'’ de tv uitgaan met zijn eigen sleeptimer, toch? Die stel je niet in met de kpn afst.bed. maar met die van de televisie zelf.

De tv ontvanger gaat uit na een periode geen bediening. 

Dat kun je instellen op 2, 4, 6, 8, 12 en 24 uur.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @John Reedijk. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @John Reedijk. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Is jouw vraag hiermee beantwoord?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag van je!

• Nieuwkomer
  • April 17, 2023

Zou fijn zijn als je die stand-by ook korter dan 2 uur kunt inschakelen ipv sleeptimer te gebruiken. Vooral ook als je zapt duurt het weer 2 uur. Niet handig 

• Nieuwkomer
  • October 24, 2023

Dit werkt bij mij juist niet ik heb sinds een week glasvezel en een tv+ kastje maar wanneer ik de timer op een tijd zet ( maakt niet uit welke) blijft hij gewoon aan