Skip to main content

Heeft nieuwe tv ontvanger evenveel uitgangen als de zxv 8001

Heeft je audio apparaat geen optische ingang?

Met deze adapter kan je de optische audio uitgang van de tv+ ook gebruiken met een oude versterker. 

Zet optisch digitaal geluid  naar analoog. En heeft zelfs zo'n mini jack uitgang! 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/2097379/optical-omvormer-naar-jack/

Maar als je huidige apparaat van kpn bevalt waarom dan naar een nieuw abonnement. 

Zeker met een smart-tv niet ouder dan 2019 heb je al die apps ook.


Ik peins er niet over om de 8001 om te ruilen voor een tv+ geval. De 8001 is imho nog steeds veruit de beste ontvanger van kpn. Alleen als je vooral apps wilt gebruiken op je tv is dat nieuwe Android ding te overwegen, maar vaak zijn die apps ook al standaard aanwezig op moderne smart tv's . Voor lineair en uitgesteld kijken vind ik de klassieke ontvangers veruit te prefereren. 


De 8001 is imho nog steeds veruit de beste ontvanger van kpn. Alleen als je vooral apps wilt gebruiken op je tv is dat nieuwe Android ding te overwegen, maar vaak zijn die apps ook al standaard aanwezig op moderne smart tv's . Voor lineair en uitgesteld kijken vind ik de klassieke ontvangers veruit te prefereren. 

Ik ben het volledig met je eens. Weet je dat de apps op een Chromecast Google TV soepeler lopen dan op de TV+ Box?


Heeft nieuwe tv ontvanger evenveel uitgangen als de zxv 8001

Hi @H.Smit,

In het onderstaande artikel zie je alle specificaties van de TV+ Box 🙂

Â