Skip to main content

Zou graag willen weten of je op één of andere manier de ondertiteling kan aanzetten bij

RTL-zenders op KPN tv+.

Wil KPN tv+ graag aanschaffen, maar als RTL geen ondertiteling geeft heeft het voor

mij geen zin.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Zou graag willen weten of je op één of andere manier de ondertiteling kan aanzetten bij

RTL-zenders op KPN tv+.

Wil KPN tv+ graag aanschaffen, maar als RTL geen ondertiteling geeft heeft het voor

mij geen zin.

Op dit moment is het niet mogelijk om van andere zenders dan NOS de teletekst te bekijken. Ondertiteling is wel op alle zenders bechikbaar.


Zou graag willen weten of je op één of andere manier de ondertiteling kan aanzetten bij

RTL-zenders op KPN tv+.

Wil KPN tv+ graag aanschaffen, maar als RTL geen ondertiteling geeft heeft het voor

mij geen zin.

Op dit moment is het niet mogelijk om van andere zenders dan NOS de teletekst te bekijken. Ondertiteling is wel op alle zenders bechikbaar.

Bedankt voor je antwoord.

Begrijp ik dan goed dat je op de RTL zenders dus ook ondertiteling hebt.

Ik ben in KPN-winkel geweest voor uitleg KPN tv+, daar werd verteld "geen ondertiteling 

op RTL zenders" 


Zou graag willen weten of je op één of andere manier de ondertiteling kan aanzetten bij

RTL-zenders op KPN tv+.

Wil KPN tv+ graag aanschaffen, maar als RTL geen ondertiteling geeft heeft het voor

mij geen zin.

Op dit moment is het niet mogelijk om van andere zenders dan NOS de teletekst te bekijken. Ondertiteling is wel op alle zenders bechikbaar.

Bedankt voor je antwoord.

Begrijp ik dan goed dat je op de RTL zenders dus ook ondertiteling hebt.

Ik ben in KPN-winkel geweest voor uitleg KPN tv+, daar werd verteld "geen ondertiteling 

op RTL zenders" 

Ja, dit functioneert gewoon op onder andere NPO, RTL en SBS. Ik bezit inmiddels zelf 2 TV+ boxen.


En bevalt het goed ??

Heb je ook het nieuwe modem KPN Box 12

erbij gekregen ?

Alle ondertiteling (ook RTL) via het icoontje

op het scherm ?.


En bevalt het goed ??

Heb je ook het nieuwe modem KPN Box 12

erbij gekregen ?

Alle ondertiteling (ook RTL) via het icoontje

op het scherm ?.

Ja, los van de bekende kinderziektes (tragere navigatie, kort wegvallen van beeld/geluid bij switchen van/naar gids) bevalt hij prima. De interface is echt een stuk moderner.

Nee, ik ben geswitched vanaf hussel en heb mijn V10a gewoon gehouden.

De optie voor ondertiteling is inderdaad vanaf hetzelfde icoon beschikbaar voor alle zenders. Hij onthoudt deze optie ook voor alle zenders, zelfs nadat de box uit/aan is geweest.


Heel erg bedankt voor je antwoorden 


Nog een vraagje.

Kun je KPN tv+ box gewoon omruilen met de tv-box die ik nu gebruik.

Ik heb nu i-tv.

Is het een kwestie van alleen kabels omwisselen  ??°


Is het een kwestie van alleen kabels omwisselen  ??

Ja. Tenzij u nog een scart kabel gebruikt. Dat ondersteund het kastje niet.


Zitten nu hdmi kabel, stroomkabel en kabel vanaf het modem op de box.

Zo moet het dan ook op de kpn tv+ box

denk ik.


Zitten nu hdmi kabel, stroomkabel en kabel vanaf het modem op de box.

Zo moet het dan ook op de kpn tv+ box

denk ik.

Dat is correct. Alleen de stroomadapter even omwisselen, de rest kun je zo overnemen.


Oké bedankt


@vdHeide, welkom op het forum! Ik zie dat raytuk en Nick je al goede info hebben gegeven. Voor de volledigheid nog: ondertiteling is zeker beschikbaar. Alles over ondertiteling vind je in dit artikel:

 

En ik zie dat je ook wat vragen hebt over het installeren van de TV+ Box. Sowieso krijg je een handleiding meegeleverd als je overgaat naar TV+. Maar ook hierover hebben we een handig artikel :)